Oltiin laivalla ja oli ihan pakko kytätä ihmisiä kun huomasin, että suurin osa

• Viestiketjun aloittaja kyttääjä
  • Ensimmäinen viesti
kyttääjä
ei esim. seivovassa pöydässä osaa ottaa kalaa erikseen, vaan kaikki kerralla samaan lautaseen, kaikki nakkeja ja ranskalaisia myöten...
jeps, siianmäriä nakeilla... yeah! aikuiset ihmiset!

se rahvas
kun ei oo niin isoruokanen ni on jotenkin mukavampi ottaa samalle lautaselle sit vähän kaikkee ku juosta hakemassa hippunen kerrallaan, kyllähän siinäkin joltain tippuis silmät lautaselle ku kattois kun mä juoksen neljän minuutin välein ottamassa teelusikallisen jotain...

a
Alkuperäinen kirjoittaja se rahvas:
kun ei oo niin isoruokanen ni on jotenkin mukavampi ottaa samalle lautaselle sit vähän kaikkee ku juosta hakemassa hippunen kerrallaan, kyllähän siinäkin joltain tippuis silmät lautaselle ku kattois kun mä juoksen neljän minuutin välein ottamassa teelusikallisen jotain...
Sama täällä.:LOL:

.
Mäkin tykkään ottaa kaiken kerralla, niin ei tartte ees taas juoksennella. Yksi lautasellinen riittää mulle. Joskus tietysti on pakko hienostella syömällä samaa tahtia muun seurueen kanssa, on vaan tylsää alkupalojen ajan nakerrella jotain salaatinlehtiä muiden syödessä niitä iljettäviä kalamössöjä.

oqkfo
Äh, kuka jaksaa kytätä. Laivoilla matkustaa sellsia juntteja, et mitä väliä! Japskit latoo vielä jälkkäritkin samalle lautaselle. Ei kai se nyt voi ketään haitata. Rahvas syö Buffassa, muuta matkustaa lentokoneilla ja syö kaviaarinsa seillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Voi kamala.
Sinäpä sen sanoit. Jonotus ja nälkä ei sovi yhteen. Ei siihen maailma kaadu jos kasaa kaikkea mukaan. Ennemmin hieman juntti ravittu mies kuin kiukkuinen ja nälkäinen mies. Me tosin harrastamme a'la carte ravintoloita, ei tule suotta syötyä ahtamalla "kun kaikkea on pakko maistaa, vaikka on täynnä jo muutenkin".

No mä oon sit kans tommonen samanmoinen juntti ja tykkään olla B) ! Sillä jos jotakuta tommonen ärsyttää ni menkööt ite kotiasa :LOL: Tosin mä en koskaa mitää mätiä ottaiskaan. Mut mua ei kiinnosta jonotella ain uudellee sen vuoks, et se jotakuta häirittis jos samal kertaa otan useampaa lajiketta. Ei haittaa mua laisinkaan eikä kyl vähempää vois kiinnostaa jos jotakuta toista haittaa =)

kylläkyllä
Tämäkin ketju jo kertoo, että tuollainen käytös on enemmän normi ku se et söis alkuruoat, pääruoat ja jälkiruoat erikseen niinku tarkoitus olis. Ja sit vielä vedetään herne nenään ku joku kehtaa asiasta kommentoida. Mulla ainakin on tapana syödä laivalla ajan kanssa ja kyl sit kans kattelen niitä jotka vetää suunnilleen ne lihapullat ja nakit ja röyhtäsee ja lähtee kävelee. Uskomatonta!

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Laivalla on yleensä pitkät jonot ja jonottaminen on tylsää ja aikaaviepää, siksipä on helpompi kasata lautanen täyteen samalla reissulla.
Aivan näin, sama oli miehen työnantajan järjestämissä vuosijuhlissa: vain kaksi jonoa seisovaan pöytään ja väkeä ihan liikaa. Ei viitsinyt puoli tuntia jonottaa jokaista ruokalajia varten. Jälkiruokaa jonotettiin kyllä erikseen.

xxx
Mä olen sitä mieltä, että ihmisellä joko on käytöstavat tai ei.

Ja ne joilla ne on niin noudattaa niitä ihan automaattisesti, oltiin sitten missä tahansa. Vaikka sillä junttien laivalla.

heh
just... no aika noloo se ois munki hakee monta kerta vaan sen takia et kala pitäis ottaa erikseen ku sit eka kerralla ei ois ku yks kalan pala lautaisella ja sit uusiks taas jonottaan.....
minä ainakin laitan kaikki mitä haluan samalle lautaiselle koska en kauheen montaa lajia syö... mutta silti haluan laivallakin mennä sinne seisovaan pöytään syömään jo ihan tunnelman takia

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
ja laivan seisovapöytä o sit tarkotettu paremille ihmisille? ne juntithan siellä laivalla käy buffetissa...
äly hoi, ala carte buffet on myös olemassa ;)
Niin ja ala carte bufeessa on tarjolla nakkeja.. :whistle:
Kyllä vaan on jo Siljallakin.Mihin ihmisillä on kiire kun on pari tuntia aikaa syödä

Yhteistyössä