Olokoon hommat, mä alan ryyppään!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Eikä kukaan osota mulle sympatiaa??? lukekaa mun "lomasuunitelma" tuosta aiemmin... *hakeejotoisen*

On sullakin hommaa. :hug:

Laskekaapa paljonko on tilaa asuntoautossa.
Laskekaa sen jälkeen paljon vie viikon ajan yksi teini tilaa tavaroillaan ja "välttämättömillä" vaatteillaan.

Kertokaa sen jälkeen se teini kamoineen kahdella.

Lisätkää siihen vauva kamoineen.

Sitten lisätkää vielä kaksi aikuista kamoineen.

Mitäs matikkapäänne sanovat?

Mulle sanoo että avioero. *kippistää kaikille kanssakärsijöilleen*

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Iso tyttö jo :) Hyvin se menee. Leikkivaunussa ei muuten ole mitään kovin ihmeellistä, ainakaan niissä junissa missä ollaan reissattu. Jonkin verran kirjoja, iso puinen juna ja pieni liukumäki. Jos saat matkaan ni ota vaikka piirustusvehkeet ja jotain muuta tytön lempipuuhaa...

Joo eihän siel kauheesti oo mutta siihenki vierailuun saa hetken aikaa kulutettua jos tuntuu hankalalta.

Tyttö saa oman reppunsa ottaa mukaan ja pakata sinne tavaraa. Pari kirjaa ja just piirustusvehkeet ja jotai sellasta. Kovasti se on tossa jo suunnitellu että mitä ottaa mukaan :D Kuulemma Hello Kitty -huulirasva pittää ottaa mukkaan ainaki :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Iso tyttö jo :) Hyvin se menee. Leikkivaunussa ei muuten ole mitään kovin ihmeellistä, ainakaan niissä junissa missä ollaan reissattu. Jonkin verran kirjoja, iso puinen juna ja pieni liukumäki. Jos saat matkaan ni ota vaikka piirustusvehkeet ja jotain muuta tytön lempipuuhaa...

Joo eihän siel kauheesti oo mutta siihenki vierailuun saa hetken aikaa kulutettua jos tuntuu hankalalta.

Tyttö saa oman reppunsa ottaa mukaan ja pakata sinne tavaraa. Pari kirjaa ja just piirustusvehkeet ja jotai sellasta. Kovasti se on tossa jo suunnitellu että mitä ottaa mukaan :D Kuulemma Hello Kitty -huulirasva pittää ottaa mukkaan ainaki :D

Voi kun minäkin saisin pakata vaan tytölle oman repun Hello Kitty- rasvoineen... :D

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Voi kun minäkin saisin pakata vaan tytölle oman repun Hello Kitty- rasvoineen... :D

Niin, toi rasva oli vaan yks... Jos kaiken ottais mitä tyttö haluaa mukaan ni sais rekalla mennä :D Mutta joo, helppo ton ikäsen kans on viel matkustaa.. *teiniaikoja odotellessa* :D

Vitsit, mä hommasin tänään uudet laukutki et saan näppärästi kamat liikenteeseen. Tänne niistä kirjotinki http://kaksplus.fi/keskustelu/t1457483#m16483100 mut ei ketää kiinnostanu mun väskaostokset :laugh: :laugh:

Yhteistyössä