Olohuonekuvia

viuhahdus
Aika monella on niinkuin meillä ennen, eli mielestäni tosi sekaisen näköistä, kun on liikaa tavaraa ja kasveja. Tajusin että sen vuoksi aina tuntu kuin olisi kauheenkin likaista ja raivasin kaiken ylimääräsen pois ja piiloon ( cd:t, kirjat, pienet koriste-esineet...) niin johan siistiyty fiilis.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mais ku:
http://www.aijaa.com/v.php?i=620858.jpg

Arvostelkaa vaan aivan rauhassa...

;)
Mikä ton verkon tarkoitus on? Näyttää ihan koiraturvaverkolta, joka kytketään autoon ettei koirat lennä kolaritilanteessa niskaan takaosasta...

vieras
Kivoja kuvia. Mä en viitti laittaa meidän keskeneräisestä olkkarista kuvaa...listat puuttuu ja yks lipasto liikaa + väärä matto :LOL: :headwall: Remontointi on ahterista...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Saanko muuttaa teille?/ Tule meille vaan, meillä sisustetaan... :whistle: Mutta kyssäri: Onko maalattu vai tapetoitu tuo töllön takaseinä? IIIIHANA VÄRI!!! *aaah* :)
Sohvan takaseinä taitaa olla tapetoitu, kun näyttäs olevan saumanjäljet tai sitten on vaan huono kuvanlaatu.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
laitetaanko olkkareista kuvia. Kertokaas, että millaset verhot mun kannattais laittaa =)

http://www.nelonen.fi/unelma_kamppa/upload_images/20061028223710466575607.jpg
aivan ihanna näköinen olkkari...tulee mieleen noista tuoleista hotelli... :whistle:
tuohon sopii monen laiset verhot, mutt älä pistä liian kirjavia ja kuviollisia tarpeeksi on jo tavaraa ;)

Saanko muuttaa teille?/ Tule meille vaan, meillä sisustetaan... :whistle: Mutta kyssäri: Onko maalattu vai tapetoitu tuo töllön takaseinä? IIIIHANA VÄRI!!! *aaah* :)
muuta vaan tervetuloa :D
ja kyllä mä voin tulla teillekki sisustamaan, muttaa saattaa jälki olla sellasta mistä te ette tykkää.. tuo on nimittäin avokin sisustama ;)
mun maailmaan ei kuulu ruskeeta ehkä ollenkaan.
töllön takana oleva seinä on tapetoitu mokkareplica tapetilla. tv:tä vastapäätä oleva seinä on tapetoitu aidolla mokkatapetilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sohvan takaseinä taitaa olla tapetoitu, kun näyttäs olevan saumanjäljet tai sitten on vaan huono kuvanlaatu.
on tapetoitu ja on sauma jäljet :D
avokinkaa ydessä tapetoitiin ja sitä ennen me ei olltu edes katottu vierestä ku joku tapetoi. puhelimen välityksellä tuli käskyä miten tehdään :)

Yhteistyössä