Ollapa se kakkosauto...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Taas melkoinen sumpliminen, että mä pääsen aamulla ajoissa töihin. Sit piti järkätä joku viemään kuopus tarhaan, kun ei oo vielä tarha auki kun me miehen kanssa jo joudutaan töihin lähtee (poikkeusaamu). Jos olis se toinen auto ollu, mä oisin voinu lähtee reilut puol tuntia myöhemmin ja pystyny ite muksun viemään.

Tää on taas niin tätä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta kakkosauto. Niin yksinkertaista.

Eipä ole sellaiseen ylellisyyteen varaa nyt. Mulla vain määräaikainen työpätkä ja lainat painaa sen verran ettei lisälainaa haluta.

No sitte vaan joutuu sumplimaan asiat muuten.

No niinpä olen sumplinutkin, on ollut tuttavan auto lainassa. Mut nyt yhtäkkiä haluskin sen takas, ilman varoaikaa. Että siksi hankaluudet.

on ollut tuttavan auto lainassa. Mut nyt yhtäkkiä haluskin sen takas, ilman varoaikaa. Että siksi hankaluudet.
on se vaan järkyttävää että auton omistaja kehtaa tosta noin vaan ilmoittaa ilman varoaikaa haluavansa autonsa takaisin.
no sähän voit kostaa sen, älä enää ikinä lainaa siltä autoa tai mitään muutakaan. siitäs saa. niiih.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Osta meiltä Fiesta, saat 300 egellä, vm 90. Jos tuollainen nyt kelpaa.

Kelpais mutta ei oo sitä 300 euroa... Saati vakuutkset ja verot päälle. Pankki vie kaiken.

Verot maksettu, vakuutukset pienet. Ei vaan taida kelvata tuollaanen vanha romu, ku pitää olla uus =)

Osta meiltä Fiesta, saat 300 egellä, vm 90. Jos tuollainen nyt kelpaa.

Kelpais mutta ei oo sitä 300 euroa... Saati vakuutkset ja verot päälle. Pankki vie kaiken.

Verot maksettu, vakuutukset pienet. Ei vaan taida kelvata tuollaanen vanha romu, ku pitää olla uus =)

Kuule näkisitpä meidän "ykkösauton" :D Ei monelle kelpais kakkoseksi.

Yhteistyössä