Ollakko vai eikö olla!!

oon valittanut miehelle kohta 7 vuotta ettei se tee tarpeeksi kotitöitä. Mäkättänyt, itkenyt, jopa sortunut vittuiluun. Nyt viimeiset pari viikkoa se on tehnyt aika paljonkin kaikkea. Olen muistanut kiitellä ja kehua ja sanoin et jos sää näin jatkat, ni kyllä voit olla varma että mäkin oon paremmalla tuulella, enkä väsynyt perse reikä!
NO aamulla se nyt herätti mut kymmeneltä et lähtee salille, herää kattoo lapsia. Oli imuroinu aamulla (joo, mä nukun sikeesti),laittanu tiskit, syöttäny muksut, keittäny kahvit, käyttäny koiran,pessy koneellisen pyykkiä näin aamutuimaan ja mulla on nyt sellanen olo, et sillä on joku toinen ja se hyvittelee huonoa omatuntoaan TAI oli tai ei, niin mulla on jotenki kauheen syyllinen olo ku nyt MINÄ näytän laiskalta...Ehdin jo tottua siihen marttyyri "minä aina kaiken yksin" rooliin...

Jep. Meillä minä olen tulossa miehes kanssa vastasuuntaan. Olen tehnyt paljon kotitöitä ja ollut suurimman osan vapaa-ajastani perheen parissa. Nyt aloitin sitten opiskelut ja vaimoni taitaa hukkua kotitöihin, tai niin minä ainakin omantunnon tuskissani nään :)

"niinpä"
Älä välitä. Mulla vähän sama juttu. Nykyään tuntuu siltä, että ite on joku saamaon, vaikka tekis puolet kotihommista. Kun on ne yksin tottunut tkemään ja lapsetki hoitamaan ei oikein osaa suhtautua. Tuntuu sltä että ei tee tarpeeksi tai jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;24695186:
Jooooo, se käytös on outoa kaikin puolin. Se järjesti romanttista iltaa kynttilöineen viime viikolla ja silittelee tukkaa ja kehuu jne...Nyt on jotain tosi hämärää menossa :O Alan kyttää sen puhelinta ja tivaamaan kuka se nainen on!!! Loppuu se siivoilu ja mielistely tähän paikkaan!!! :LOL:
Meille naisille sitten ei kelpaa mikään. :D

Yhteistyössä