Ollakko vai eikö olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orkona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orkona

Uusi jäsen
12.07.2015
2
0
1
Tänään piti menkkojen alkaa, ei alkanut. Takana on 1.5 vuotta yrittämistä ja jotenki raskauden mahdollisuus tuntuu olemattomalta.

Mutta tää kierto on ollu outo. Ovulaatio aikaan mulla oli järjetön flunssa, eikä se oo vieläkään täysin ohi. Yleensä n viikkoa ennen menkkojen alkua rinnat on mulla ihan järkyttävän kipeet. Tässä kierossa ei, tänään huomasin että nännit on arat ja rintoja vihloo.

Perjantaina sain ilokseni iskiaksen, olisi voinut jättää tulematta, koska se pirulainen on jumittanut alaselän. Lauantaina herättyäni naamani kukki kuin kukkaketo. Kyllähän mulla finnejä tulee menkkojen alettua yksi tai kaksi, mutta tää on ihan uutta.

Tänään itkeä tirautin junassa luettuani, että kadonnut poika on löytynyt ja illalla uudestaan kun näin videon delfiinien pelastumisesta.

Yleensä muutamia päiviä ennen menkkojen vatsa on löysällä ja alavatsa on kipeä ja kramppaa. Nyt on vaan painontunnetta ja viiltävää kipua munasarjojen kohdilla.

Onko tää nyt tätä vai onko mieli taas tehny tepposet???? Oon jo omaisuuden maksanut ovulaatio- ja raskaustesteitä, joten ei millään taas haluis testata uuta mielikuvitusraskautta. Joten mielipiteitä kehiin :whistle:(n)(y)

täällä pohdin samaa ollakko vai ei pari testii näyttänyt haamua ja paineen tunnetta ja munasarjoissa vihlovaa kipua... pieni pelko perseessä... että menkat alkais huomenna.-- saa nähä.

Yhteistyössä