V
vieras
Vieras
Ongelma tämä: mun vanhemmat arvostelee jatkuvasti mun lapsia. Lapseni ovat tyttö 11v, poika 9v ja tyttö 7v. He ovat kaikki jo aloittaneet koulun ja menestyvät siellä hyvin. Se ei olekaan ongelma vanhemmilleni vaan se, että lapseni kuulemma ovat liian äänekkäitä, villejä, liian kovia tappelemaan ja täysin kurittomia. Aina kun he käyvät, he saavat mieheni ja minut pahalle mielelle huomauttelemalla jatkuvasti ja vertailemalla lapsiamme siskoni lapseen joka on 8 vuotias tyttö ja ainokainen. Ei sekään tuolla tavalla riehu, ei sekään sano äidillee tuolla tavalla vastaan, ei se koskaan tuolla tavalla hypi keinusta, ei koskaan naura noin äänekkäästi. Vanhempani ovatkin sanoneet lapsiamme häiriintyneiksi. Heistä lasten tulee näkyä, mutta ei kuulua ja lapsemme tosiaan ovat kovia tappelemaan keskenään, mutta osaavat he toistensa seurasta nauttiakin ja silloin he toisinaan remuavat aika tavalla ja nauravat ja huutavat kovaäänisesti.
Minusta tuollainen on lapsille ominaista mutta vanhempani ovat kauhuissaan. Viime viikolla äitini oli sanonut siskolleni joka oli valittanut yksinhuoltajana olemisen raskautta, että kiitä luojaasi ettei sinun lapsesi ole samanlainen kuin siskosi lapset; silloin sinä vasta kusessa olisit.
Olisitteko te loukkaantuneita minuna ja etenkin eikö muissa perheissä ollenkaan riehuta, tapella, remuta, huudeta? Onko minulla teistä todella aihetta huoleen? Muut ihmiset (lastemme kavereiden vanhemmat) ovat päinvastoin kehuneet lapsiamme, että onpa siinä niin kohteliaita ja mukavia muksuja.
Minusta tuollainen on lapsille ominaista mutta vanhempani ovat kauhuissaan. Viime viikolla äitini oli sanonut siskolleni joka oli valittanut yksinhuoltajana olemisen raskautta, että kiitä luojaasi ettei sinun lapsesi ole samanlainen kuin siskosi lapset; silloin sinä vasta kusessa olisit.
Olisitteko te loukkaantuneita minuna ja etenkin eikö muissa perheissä ollenkaan riehuta, tapella, remuta, huudeta? Onko minulla teistä todella aihetta huoleen? Muut ihmiset (lastemme kavereiden vanhemmat) ovat päinvastoin kehuneet lapsiamme, että onpa siinä niin kohteliaita ja mukavia muksuja.