E
eräs muori
Vieras
Olemme naimisissa ja meillä on 2 lasta toinen on biologinen ja toinen 50%adoptoitu. Mieheni siis adoptoi esikoisen aikoinaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jee:Kyllä. Uusperheiksi kutsutaan sellaisia perheitä, jossa isällä ja/tai äidillä on lapsia aiemmasta perhesuhteesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse en näkisi teitä uusperheenä. Eihän sellaisiakaan perheitä kutsuta uusperheiksi joissa on esim. Kiinasta adoptoituja lapsia. Uusperheiksi miellän perheet, joissa lapsi ei ole toisen oma, teidän tapauksessahan molemmat lapset ovat teidän molempien nyt. Jos olisitte uusperhe niin sitten voitaisiin pitää uusperheenä myös sellaisia perheitä joista lapsi on saanut alkunsa luovutetusta munasolusta/siittiöistä. Eikä tämä mielestäni ole järkeenkäypää. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
Alkuperäinen kirjoittaja eräs muori:Olemme naimisissa ja meillä on 2 lasta toinen on biologinen ja toinen 50%adoptoitu. Mieheni siis adoptoi esikoisen aikoinaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse en näkisi teitä uusperheenä. Eihän sellaisiakaan perheitä kutsuta uusperheiksi joissa on esim. Kiinasta adoptoituja lapsia. Uusperheiksi miellän perheet, joissa lapsi ei ole toisen oma, teidän tapauksessahan molemmat lapset ovat teidän molempien nyt. Jos olisitte uusperhe niin sitten voitaisiin pitää uusperheenä myös sellaisia perheitä joista lapsi on saanut alkunsa luovutetusta munasolusta/siittiöistä. Eikä tämä mielestäni ole järkeenkäypää. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja eräs muori:Olemme naimisissa ja meillä on 2 lasta toinen on biologinen ja toinen 50%adoptoitu. Mieheni siis adoptoi esikoisen aikoinaan.
No kyllä mun mielestä.. siis jos lapsi on ollut miehellä ennen kun te ootte tavannu.. sillä nyt ei ole merkitystä onko biologinen vai adoptoitu.. oma lapsi se on sen jälkeen kuitenkin..
Alkuperäinen kirjoittaja ERÄS MUORI:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja eräs muori:Olemme naimisissa ja meillä on 2 lasta toinen on biologinen ja toinen 50%adoptoitu. Mieheni siis adoptoi esikoisen aikoinaan.
No kyllä mun mielestä.. siis jos lapsi on ollut miehellä ennen kun te ootte tavannu.. sillä nyt ei ole merkitystä onko biologinen vai adoptoitu.. oma lapsi se on sen jälkeen kuitenkin..
LAPSI JONKA MIEHENI ADOPTOI ON MINUN SYNNYTT'MÄ MUTTA ERI MIEHELLE. oLIN SIIS YH KUN TAVATTIIN.
Alkuperäinen kirjoittaja ERÄS MUORI:LAPSI JONKA MIEHENI ADOPTOI ON MINUN SYNNYTT'MÄ MUTTA ERI MIEHELLE. oLIN SIIS YH KUN TAVATTIIN.
Näinhän se menee!Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Perheissä joissa vaikka nyt kiinasta on adoptio lapsi,lapsi on adoptoitu vasta kun kun perhe on syntynyt. Sinun tapauksessasi lapsi on syntynyt ennen parisuhdetta ja vasta sen jälkeen tullut adoptio joten uusioperhe olette.
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Alkuperäinen kirjoittaja ERÄS MUORI:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja eräs muori:Olemme naimisissa ja meillä on 2 lasta toinen on biologinen ja toinen 50%adoptoitu. Mieheni siis adoptoi esikoisen aikoinaan.
LAPSI JONKA MIEHENI ADOPTOI ON MINUN SYNNYTT'MÄ MUTTA ERI MIEHELLE. oLIN SIIS YH KUN TAVATTIIN.
No sittenhän asia on selvää pässinlihaa. Te olette uusioperhe. Mulla tuli hieman sellainen olo, niinkuin pitäisit uusioperheenä olemista huonona asiana.