[QUOTE="Lilii lisänimetön";22043126]Naisellisuus on siis 1700-lukulaista miehen palvelemista?[/QUOTE]
No eihän se nyt ihan pakko ole mennä ihan äärestä laitaan. Meinaan sitä, että jos nainen parhaansa yrittää olla kuin mies ja jopa onnistuu siinä niin samalla on tullut luopuneeksi osasta naisellisuuttaan. En yritä väittää että onko se hyvä vai huono asia.
No eihän se nyt ihan pakko ole mennä ihan äärestä laitaan. Meinaan sitä, että jos nainen parhaansa yrittää olla kuin mies ja jopa onnistuu siinä niin samalla on tullut luopuneeksi osasta naisellisuuttaan. En yritä väittää että onko se hyvä vai huono asia.