Ollaan mieheni kanssa niin vaikeessa tilanteessa!!!!Auttakaa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten kauan miehes on käyttänyt noin paljon alkoa ja onko sillä suvussa taipumusta eli onko alkoholisteja esim. vanhemmissa tai lähisukulaisissa?

Ootte ilmeisesti olleet kauan yhdessä? Onko alko aina kuulunut kuvaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Monesti oon miettiny sitäkin.Tällä hetkellä juo joka vkonloppu ja viikolla saattaa joskus jonain iltna ottaa 1-2kaljaa.Onkohan tuo jo liiallista käyttöä?Tiedän,että melko paljon se ainaki on.Oon sanonu sille että jos juopottelusta tulee pakkomielle niin en kato sitä kauan.

Pystyykö miehesi olemaan viikonlopun ilman alkoholia? Jos pystyy, niin ok. Jos ei pysty, niin sitten on riippuvuus jo syntynyt.
 
haluat kuitenkin itse vielä olla lasten kanssa kotona? Se on oikeasti ihailtavaa että joku hoitaa lapsia mahd. pitkään kotona! Mutta itselleni riitti liki 5v. kotiäitiyttä ja kun palasin työelämään, jaksoin kotiarkeakin paremmin. Toki sun töihin lähtö ei sinällään tuo miestäsi "lähemmäs" tai ratkaise alkoholin juomiseen liittyviä ongelmia, mutta ainakin minulle oma työpaikka on voimavara...
Ymmärrän kyllä että tässä ajassa ei niitä töitä välttis helpolla löydy. Oletko itse ajatellut töihin palaamista?
 

Yhteistyössä