Ollaan mieheni kanssa kovin väsyneitä

  • Viestiketjun aloittaja voi ei mä en tiedä mitä teen
  • Ensimmäinen viesti
voi ei mä en tiedä mitä teen
Lapsi raukat, kun joutuvat kuulemaan tiuskintaa. Mä en tiedä mikä meidät on ajanut tähän väsyyn. Eikä saada edes lapsenvahtia jotta päästäis johki käymään :(
En tiedä miten selvitään tämäkin päivä... tätä jatkunut jo pari viikkoo.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Väsymykseen ei auta kuin nukkuminen ja sen voi toteuttaa nukkumalla vuorotellen.

Haloo, on olemassa myös henkinen väsymys, ja siihen ei auta nukkuminen. Siihen auttaa uuden motivaation ja elämänilon löytyminen. Konstit tähän on vaikea löytää, jos on kyllästynyt, väsynyt, vähän depiksessä.

Oma ja/tai yhteinen aika, retki, illanvietto, pieni matka, kunnon keskustelut, hyvä seksi, jonkun uuden asian hankkiminen, löytäminen....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Väsymykseen ei auta kuin nukkuminen ja sen voi toteuttaa nukkumalla vuorotellen.

Haloo, on olemassa myös henkinen väsymys, ja siihen ei auta nukkuminen. Siihen auttaa uuden motivaation ja elämänilon löytyminen. Konstit tähän on vaikea löytää, jos on kyllästynyt, väsynyt, vähän depiksessä.

Oma ja/tai yhteinen aika, retki, illanvietto, pieni matka, kunnon keskustelut, hyvä seksi, jonkun uuden asian hankkiminen, löytäminen....
samaa mieltä :/
 
tiedeän
tiedän tunteen. Ovatko lapsenne päivähoidossa? Jos ette saa sukulaisilta tai muualta tukea suositttelen lämpimästi, monen perheen pelastus, säännöllinen apu; päivhoito.
Soitelkaa mannerheimin lastensuojelu järjestöt, seurakunnat sun muut lastenhoito palvelut läpi. Muuten olette eron edessä hyvin pian.

Pyytäkää ja vaatikaa säännöllistä apua! Ottakaa aikaa itsellenne. Yhdessä ja erikseen.
 
Moikka.

Minkä ikäisiä lapsia teillä on? Onko teillä omia harrastuksia tai omaa aikaa tehdä jotai itselle tärkeää? Sillai, että joskus toinen menee lasten kanssa ulos ja toinen tekee jotain, mistä nauttii, jota ei voi lasten kanssa tehdä.

Käyttekö lasten kanssa perhekerhossa tai vastaavassa? Sieltä löytyisi ystäviä, samankaltaisessa tilanteessa eläviä. Myöhemmin, kun tutustutte voisitte ehkä pitää toistenne lapsia hoidossa jne. Ystävystyminen ei ole helppoa, mutta kotoa kukaan ei tule hakemaan. Odottelin itse aikoinaan, että joku tulis ovelle ja kysyis "ollaanko ystäviä", mutta ei tullut...

Voimia teille. Muistakaa lapset ovat lahjoja. Heidän mielensä ovat pieniä ja haavoittuvaisia. Älkää syyttäkö, lannistako , sanoko ilman syytä pahasti. Lapset ovat syyttömiä ja rakastavat vanhempiaan eniten maailmassa. Heistä voitte ammentaa voimaa ja iloa arkeenne.
 
sleep
Se on tää arki joka puuduttaa ja väsyttää. Lapset 3kk ja 3v. Eikä hetken rauhaa. Kun nuorempi illalla nukahtaa niin ois hetki omaa aikaa siis joskus 23.00 mutta väsyttää niin sikana,että pakko mennä nukkuu.Yöllä pari tisutusta. Ja aamulla sama alkaa taas.Missähän välissä viettäisi laatuaikaa miehen kanssa.
Tai harastaisi seksiä,kun päällimmäisenä on ajatus päästä nukkumaan...
 
Tiedän tunteen. Me ollaan tällä hetkellä aika väsyneitä. Ihan vaan arkiväsymystä ja yleistä vitutusta. Pitää vaan koittaa keksiä, mistä saa aikaa yhdessäoloon ja yrittää löytää niitä arjen iloja, vaikka niitä ei väsyneenä aina huomaa. Meitäkään ei isovanhemmat, eikä muutkaan auttele millään tapaa.

Pitkä lenkki ja sauna päälle on mun lääke asiaan. Joskus me haetaan jotain hyvää iltasyötävää aikusille, kun lapset nukkuu. Lapset laitetaan nukkuman ajoissa ja meillä on aikaa olla kaksin illalla. Koittakaa miettiä jotain ratkaisua. Tuo on raastavaa ja inhottavaa, kun ei jaksa.
 

Yhteistyössä