Ollaan miehen kanssa molemman vuorotöissä ja mun työkaveri...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakko avautua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos nyt suoraan sanon, niin aika pösilö tuollainen ihminen. Jos ei omasta aviomiehestään ole pitänyt eikä hän ole ihmisenä kiinnostanut niin oma on tappionsa. Jos aviomiestä taas ei ole kiinnostanut osallistua lastensa ja vaimonsa elämään, kuulostaa kyllä aika luuserilta ja tappio tämä on myös sekä lapsille että vaimollekin kun eivät isäänsä ja miestään pääse tuntemaan.

Mutta en tästä ehkä hänelle avautuisi, koska mielestäni on paha mennä arvostelemaan toisten tekemiä valintoja, jokainenhan saa päättää oman elämänsä järjestelemisestä itse, myös siitä haluaako luopua omasta ajastaan, ystävistään ja aviomiehestään, tai mies lapsistaan.

Mutta juuri tästä syystä en toisaalta myöskään lotkauttaisi korvaanikaan moisille mielipiteille, hänellä ei ole syytä tai oikeutta arvostella sinun tekemiäsi valintoja, joten älä turhaan sure hänen kommenttejaan tai anna niille painoarvoa, anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja nyökyttele sopivasti. :) Toimi niin kuin itse parhaaksi näet. Itse kyllä järjestäisin perhe-elämäni mieluummin samalla tavalla kuin itse olet järjestänyt.

Yhteistyössä