Oppia ikä kaikki.Luulin, että Olkiluoto olisi raakasti myöhässä, mutta se onkin päivän etuajassa! Fantastista!
Sä et edes tiedä missä Olkiluoto sijaitsee.Olkiluoto 3 aloittaa säännöllisen sähköntuotannon jo ensi yönä kello 2 alkaen, kertoo Teollisuuden voima.
Alun perin kerrottiin, että säännöllinen sähköntuotanto alkaisi maanantaina 17. huhtikuuta.
Jos asuisin Loviisassa, tai edes lähellä, pakkaisin tavarani ja lähtisin lomalle joksikin aikaa... tuo viritelmä tulee räjähtämään!
Olen lähäri, lähden tupakille miettinään tätä tietoa, otan myös mansikkasiiderin.Sä et edes tiedä missä Olkiluoto sijaitsee.
Onneton yritys tekeytyä muuksi. Sinusta ei ole edes arvokasta työtä tekeväksi lähihoitajaksi, ja hyvä niin.Olen lähäri, lähden tupakille miettinään tätä tietoa, otan myös mansikkasiiderin.
Ei ne usko sitä kuitenkaanOlkiluoto 3 aloittaa säännöllisen sähköntuotannon jo ensi yönä kello 2 alkaen, kertoo Teollisuuden voima.
Alun perin kerrottiin, että säännöllinen sähköntuotanto alkaisi maanantaina 17. huhtikuuta.
Jos asuisin Loviisassa, tai edes lähellä, pakkaisin tavarani ja lähtisin lomalle joksikin aikaa... tuo viritelmä tulee räjähtämään!
No sinusta sinusta olisi, vain pyyhkinään minun persettä, ei muuhun.Onneton yritys tekeytyä muuksi. Sinusta ei ole edes arvokasta työtä tekeväksi lähihoitajaksi, ja hyvä niin.
Kyllä vain, miten pitkään, ennnen ekaa "huoltopaussia" Veikkaan että viikon pari.Toimiiko se siis nyt?