Olkaimeton iltapuku ja "riipparit"... :D

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Niin, siis tarvitsen iltapuvun yhteen tilaisuuteen ja jäin miettimään, että kun ei voi laittaa rintsikoita, niin miten nuo lapsen teon jäljiltä hieman riipahtaneet tissit ( jotka ei ole pienimmästä päästä ) sitten niihin pukuihin tuetaan nätisti? Vai annetaanko niiden todellakin vaan heiluskella luonnollisesti, kun pitäs tanssiakin... :D

Joo kuulostaa tyhmältä, mutta eipä ole ennen tarvinnut moisia miettiä... :whistle:
 
mulla oli itellä nämä "wonder bra"t (joku halpisversio kylläkin) hääpuvun alla, oli olkaimeton ja vielä selästä sen verran avoin ettei voinu edes olkaimettomia liivejä pitää. toimivat ihme kyllä vaikka aika skeptinen olinkin alkuun :D
 
Ööö no mulla ei ole kokemusta ihan riippareista mutta mitä tuohon heiluskeluun tulee, niin jos sulla olis laitettu samalla tavalla ku mulle hääpuku, ne ei todella liikahdakkaan, kuitenkin olkaimettomassa hääpuvussa varmaan aika samanlainen yläosa kuin iltapuvussa...jos siis sellasen kireän haluat. :D
Se kyllä littas kaiken kasaan niin ettei varmana roikkuis jos roikkuis mikään paikka. :D
 
"vieras"
Jos sulla on pienet rinnat, niin sellaiset näkymättömät rintsikat alle. Niitä on eri kauppanimillä, sellaiset silikoniset ihoon "liimaantuvat" rintaliivit. Isojen rintojen kanssa on pakko käyttää olkaimettomia liivejä. Ainakin Changesta saa sellaisia hyvin tukevia. Jos puku on tosiaan niin avoin, ettei ees olkaimettomat käy, niin hommaa uusi puku. Etenkin jos puku jättää povea näkyviin, niin riipparit ilman rintsikoita on kyllä aika karsee näky...
 
surkeita valintoja
[QUOTE="vieras";23915212]Jos puku on tosiaan niin avoin, ettei ees olkaimettomat käy, niin hommaa uusi puku. Etenkin jos puku jättää povea näkyviin, niin riipparit ilman rintsikoita on kyllä aika karsee näky...[/QUOTE]

Hyvä neuvo. Olkaimettomat mekot voi olla aika järkyttävän näköisiä, kun kaikki on väärässä kohtaa. Liian kireä yläosa tekee pursuavia palloja kainaloiden kohdalle helposti.

Ja moni ohutolkaiminen mekkokin oli aivan surkea valinta tänään niillä juhlijanaisilla, joilla rintaliivit silti näkyivät takaa kokonaan. Että kannattaa kyllä panostaa pukeutumiseen!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23915212]Jos sulla on pienet rinnat, niin sellaiset näkymättömät rintsikat alle. Niitä on eri kauppanimillä, sellaiset silikoniset ihoon "liimaantuvat" rintaliivit. Isojen rintojen kanssa on pakko käyttää olkaimettomia liivejä. Ainakin Changesta saa sellaisia hyvin tukevia. Jos puku on tosiaan niin avoin, ettei ees olkaimettomat käy, niin hommaa uusi puku. Etenkin jos puku jättää povea näkyviin, niin riipparit ilman rintsikoita on kyllä aika karsee näky...[/QUOTE]

No en ole onneksi vielä ostanut sitä, mutta ihastuin yhteen olkaimettomaan malliin. Se menis kylläkin tuosta tavallaan niin kun kainaloiden kohdilta sekä edestä, että takaa, eli mitään "vakoa" tmv. ei jää näkyviin.

Mutta mistä lähden metsästämään noita "silikonirintsikoita"? Onko niitä vain jossakin erikoisliikkeissä? Vai saako jostain "ketjumyymälästä"? Mitään stocmanneja tmv. ei ole näillä leveysasteilla...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23915249]No en ole onneksi vielä ostanut sitä, mutta ihastuin yhteen olkaimettomaan malliin. Se menis kylläkin tuosta tavallaan niin kun kainaloiden kohdilta sekä edestä, että takaa, eli mitään "vakoa" tmv. ei jää näkyviin.

Mutta mistä lähden metsästämään noita "silikonirintsikoita"? Onko niitä vain jossakin erikoisliikkeissä? Vai saako jostain "ketjumyymälästä"? Mitään stocmanneja tmv. ei ole näillä leveysasteilla...[/QUOTE]

Ainakin Anttilassa olen niitä nähnyt. Hyvä valinta, jos sulla on A- tai B-kuppi.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23915249]No en ole onneksi vielä ostanut sitä, mutta ihastuin yhteen olkaimettomaan malliin. Se menis kylläkin tuosta tavallaan niin kun kainaloiden kohdilta sekä edestä, että takaa, eli mitään "vakoa" tmv. ei jää näkyviin.

Mutta mistä lähden metsästämään noita "silikonirintsikoita"? Onko niitä vain jossakin erikoisliikkeissä? Vai saako jostain "ketjumyymälästä"? Mitään stocmanneja tmv. ei ole näillä leveysasteilla...[/QUOTE]

Mitä hittoo mä kirjottelen... Siis eihän se takaa mihkään kainaloihin asti ylettynyt... :headwall: Vissiin aika mennä nukkuun, kun kirjottelee mitä sattuu... :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23915266]Ainakin Anttilassa olen niitä nähnyt. Hyvä valinta, jos sulla on A- tai B-kuppi.[/QUOTE]

No, ei sitten käy nekään! Rintsikatkin on D... : /
 
"vieras"
Mun täytyy kans testata vihdoinkin noita "fileitä" kun on tissit imetyksen jäljiltä taas kutistuneet olemattomiin ja olkaimettomat ei käy kaikkiin. Tykkään kuitenkin olkaimettomista ja ohutolkaimisista mekoista juhlissa ja kesällä muutenkin niin olen halunnut testata noitakin.

Niin ja seppälästäkin saa.
 

Yhteistyössä