Olkaa tytöt tarkkoina tänäänkin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Neuvon puolestani kaikkia maailman naisia pitämään persuihin riittävän hajuraon.
Päivä ilman persuja on kuin aurinkoinen päivä ja ostoskeskuksen kujalla kävelevä moderni ja itsenäinen nainen.
 
vierailija
Minkä neuvon annat persunaisille?
Ensimmäisenä mieleeni tulee palstan nimimerkki Palstapesu, jota neuvon myös persunaisten välttelevän. Minulla ei ole mitään henkilökohtaista kokemusta elävässä elämässä persuista. Viime kevään vaalien aikaan ostoskeskuksen edessä oli persujen vaaliteltta. Myöhemmin luin kai paikallislehdestä tai jostain uutisotsikosta, että siellä oli ollut kahinaa kuten viime viikolla Oulussa Tykkysen manipuloidussa videossa. En osaa kuvitella elämää persunaisena. Jos olisin äänestänyt viime vaaleissa persuja ja lukisin tänään päivän uutisantia, kai häpeäsin ja poistuisin Suomesta niin kauas kuin pippuri kasvaa. Persunaisena elämä Suomessa on kuin urheilulaji, jossa on eriskummalliset säännöt. Tänään yhtä ja huomenna toista. Ehkä lajista joskus tulee olympialaji. palkintopalleilla sitten kähistöän ja kahistaan silmät mustina pokaaleja mäiskien.
 
vierailija
Ensimmäisenä mieleeni tulee palstan nimimerkki Palstapesu, jota neuvon myös persunaisten välttelevän. Minulla ei ole mitään henkilökohtaista kokemusta elävässä elämässä persuista. Viime kevään vaalien aikaan ostoskeskuksen edessä oli persujen vaaliteltta. Myöhemmin luin kai paikallislehdestä tai jostain uutisotsikosta, että siellä oli ollut kahinaa kuten viime viikolla Oulussa Tykkysen manipuloidussa videossa. En osaa kuvitella elämää persunaisena. Jos olisin äänestänyt viime vaaleissa persuja ja lukisin tänään päivän uutisantia, kai häpeäsin ja poistuisin Suomesta niin kauas kuin pippuri kasvaa. Persunaisena elämä Suomessa on kuin urheilulaji, jossa on eriskummalliset säännöt. Tänään yhtä ja huomenna toista. Ehkä lajista joskus tulee olympialaji. palkintopalleilla sitten kähistöän ja kahistaan silmät mustina pokaaleja mäiskien.
@Palstapesu
 
vierailija
palstalaiset kiittää syvään niiaten ja kumartaen jos kuitenkin muutat samantein
ja niin kauas ettei siellä toimi nettikään
Sinun kannattaa olla varovainen aggressiivisten runojesi rustailussa.
Piiloveetuilu ei sada laariisi vaan saatat joutua sinivuokkojen poimimaksi.
Olen jo kerran poistattanut valvojalla runosi, ja se pulpahti taas ruudulle.
Mikä trollitoimisto työllistää taiteenlajiasi?
 
vierailija
Sinun kannattaa olla varovainen aggressiivisten runojesi rustailussa.
Piiloveetuilu ei sada laariisi vaan saatat joutua sinivuokkojen poimimaksi.
Olen jo kerran poistattanut valvojalla runosi, ja se pulpahti taas ruudulle.
Mikä trollitoimisto työllistää taiteenlajiasi?
oot parantumattomasti vainoharhanen
en oo mikään runoilija kuten sinä
jatkuvast laskettelet täälä tuubaa
 
vierailija
Toivon, että tällä palstalla alkaa uusi kukoistus, kun persut ja Venäjän trollit lähtevät yhdessä soutuveneellä Kiinaan. Xi jörjestää teille ja Purralle riisipelloilla töitä. Jos puikoilla riisin syönti ei heti onnistu, käyttäkää Riikan saksia.
 

Yhteistyössä