öljyistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anskuli-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anskuli-80

Vieras
Millaisia kokemuksia teillä on öljyistä joita laitetaan lapsen iholle kun se on kuiva.Meillä tyttö 1,1v ja varsinkin jalkojen iho tosi kuiva.
Oon laittanut rasvaa mutku se auttaa vaan nii hetkellisesti ja tuntuu et jalat imee sitä kauheita määriä.
Toisaalta ihmettelen et miten iho sit hengittää jos siihen laittaa öljyä tms.Vinkkejä?? :whistle: =)

yljy ei imeydy, eli öljy jää ihon pinnale sitä suojaamaan hankaukselta yms. yksi hyvä kikka on laittaa ensin kosteusvoide ja sitten hetken päästä päälle öljyä. eli öljy jukitsee siloin kosteuden ihoon niin ettei se haihdu. öljy itessään ei kosteuta,

Ceridal-öljy? Voi kätevästi suihkuttaa iholle. :) Vähän on kyllä inhottava levittää kun tuntuu ettei saa millään omista käsistä pois ja valuu sormien välistä, mutta ihan hyvä aine.

http://www.yliopistonapteekki.fi/searchProductInfo.do?searchResultByProductName=CERIDAL+LIPOLOTION+ILMAN+RESEPTI%C4
Tuosta siis tuo 100 ml spray.

Minä olen voidellut molemmat poikani syntymästä asti apteekista saatavalla manteliöljyllä aina kylvyn jälkeen, muuta en ole tarvinnut laittaa. Se on ollut tosi hyvä, suosittelen. Mulla itelläänkin on talvisin tosi kuivat kädet, rystyset oikeen halkeilee, mutta tänä talvena onkin sileä iho ku olen laiskuudeltani herännyt niitä hoitamaan. :D

Yhteistyössä