Olitko miehesi kanssa juuri prismassa (en kerro missä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aah

Vieras

Olin tänään ruuhkaruokaostoksilla ja kiireessä keräilin heviosastolla perunoita pussiin, kun nostin katseeni ja minua tarkkaili komea noin 30-vuotias mies. Oikein pelästyin, kun olin niin ajatuksissani, mutta sydän pomppasi, katseessa oli jotain niin syvää. No jatkoin matkaani ja touhusin ostoksiani kiireellä koriin, kun tämä mies tuli vastaan kärryineen ja vaimoineen ja vauvoineen!!!!!! Katseemme kohtasivat jälleen ja meinasin oikeasti tipahtaa pakastealtaaseen, kun taas sydän pomppasi äkisti ja kovaa. Ajattelin, että en tohdi jatkaa tätä silmäpeliä, mutta kun keräsin itseni ja nostin katseen hänen silmänsä porautuivat minuun uudelleen......no nyt olen jo kotona ja ihan viatontahan tuo oli, mutta kyllä minulle tuli tästä vähän keväinen olo. Olen huomenna menossa naisten kesken kaupungille, ehkä voin siellä kertoa pientä tarinaani muillekin. En muista koska olisin viimeksi edes rekisteröinyt jonkun muun kuin rakkaan mieheni

MItäs tuosta. Kyllä muutkin harrastaa silmäpeliä vaikka olis kuinka paljon perhettä jaminusta siinä ei ole mitään pahaa. Ja etenkin näin keväällä tuo on tosi yleistä.

onhan sitä itsekin tullut miehiä vilkuiltua..kun ei oman ukon kanssa oikein enää avioelämä luista ja paljon se noita reissuhommiakin vielä muutama vuosi sitten teki..niin silloin ainakin sitä löysi itsensä aika useinkin katselemassa vähän ympärilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
onhan sitä itsekin tullut miehiä vilkuiltua..kun ei oman ukon kanssa oikein enää avioelämä luista ja paljon se noita reissuhommiakin vielä muutama vuosi sitten teki..niin silloin ainakin sitä löysi itsensä aika useinkin katselemassa vähän ympärilleen.

Ei kai tuijottajan nalkittamaksi joutuminen vaadi miesten vilkuilua? Tosi harvoin kokenut, mutta "nalkituksen" jälkeen on ollut aika mahdottomuus enää kääntää katsetta muualle.

Epäröivänä kyselee...

Yhteistyössä