Olispa tuo nukuttaminen yhtä helppoa aina!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Menin äsken lukemaan pojille iltakirjaa niiden huoneeseen, pojat makoili sängyissään. En ehtiny edes kirjan puoleen väliin, ku molemmista sängyistä kuului kova puhina ja kuorsaus :heart: Eivät oo tainneet ikinä nukahtaa noin helposti. Tänään tosin jäi päiväunet väliin, ku mulle tuli äkkilähtö töihin, mutta aikaisemmin ei oo päiväunten puuttuminen vaikuttanu millään lailla. Nyt sitte laitoin kahvia tulemaan ja alan pian harjotella kirjallisiin :o Ukkokin tulee iltavuorosta vasta puolenyön aikoihin :(

Me ollaan otettu pojan kanssa tavaksi että lukemisen jälkeen mä laulan sille, yleensä menee alle 10min. ja se on unessa. :) Kai siinä on sitten jotakin rauhoittavaa, ja passaa mulle oikein hyvin, jää mukavasti omaa aikaa näihin iltoihin kun mieskin on vielä töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Me ollaan otettu pojan kanssa tavaksi että lukemisen jälkeen mä laulan sille, yleensä menee alle 10min. ja se on unessa. :) Kai siinä on sitten jotakin rauhoittavaa, ja passaa mulle oikein hyvin, jää mukavasti omaa aikaa näihin iltoihin kun mieskin on vielä töissä.

Me luettiin aiemmin sohvalla, mutta se ei sitte vaikuttanu tuohon nukahtamiseen millään lailla. Nyt ollaan siirrytty poikien huoneeseen ja jätän valon käytävään, niin huoneessa on hämärää, mutta näkee lukea. Sielä kun kirjan tai kaksi lukee, niin kyllä alkaa poikien silmät painua kiinni. Ikinä eivät kyllä oo kesken kirjan nukahtaneet.

Yhteistyössä