Oliskohan sitä raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipi75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tipi75

Jäsen
03.02.2008
162
0
16
Tein tänä aamuna mammaksin puikkotestin ja siihen tuli haaleahko viiva.

Mulla on kuitenkin ollut menkat 27.4.-29.4.2009 eli nyt olis vasta kp 11. Mut aattelin, et jos olisinki tullu raskaaksi jo edellisestä kierrosta, kun ollu täs aina välillä niin etovaa oloa ja päänsärkyä.

Ton puikkotestin tein kyllä niin, et virtsasin astiaan ja kastoin tikun siihen, vaikka ohjeessa sanottiin, että tikku virtsasuihkun alle. Mut musta se on niin hankalaa ja muissa testeissä on ainakin voinu tehdä noinkin. Mut tuli vaan mieleen, et voiko ton takia tulla väärä tulos?

Jotenkin mä en kyllä luota tuohon yhtään, kun on nuo menkat just olleet, vaikka kovasti kyllä toivoisin olevani raskaana.

Eiköhän se positiivinen ole. Niinkun joku jo sano, et vääriä positiivisia on tosi harvoin. Menkat voi tosiaan joskus tulla vaikka olis raskaanakin. Käy labrassa verikokeessa niin selviää hcg:n määrä.

Joo taidanpa huomenna käydä hakees apteekista toisenmerkkisen testin ja kattoo kuinka käy.

Olis se kyllä ihanaa jos raskaana olisin, saispa sitten unohtaa töihin paluun syksyllä ja jatkaa hoitovapaata.

Hei! Mielenkiintoinen tilanne. Itellä on kyllä vääriäkin positiivisia tullut ja viimeisessä kierrossa sain positiivisia tuloksia, ei vahvoja mutta positiiviseksi tulkittavia mutta verikoe kertoi hcg:n olevan alle 1. Noh, nyt olen raskaana ja kovin kummoista laskupäätä ei tarvinnut ja selvis että raskaustestit (varsinkin pregentstick ja jotkut muut halvat ja herkät ) reagoi ovulaation aikaan sillä tuosta plussailusta meni se pari viikkoa, ei vuotoa ja digitaalinen testi näytti positiivista. Eihän niiden pitäisi reagoida lh:n mutta niin vaan kävi ja näitä tuloksia näki miehen ja minun lisäkseni eräs ystäväni.
Toivotaan että tipi sulla ois ollu vaan valemenkat tms ja tuo tulos olis juuri sitä itseään!!!! :wave:

Mä tein tänään toisen merkkisen testin (apteekin raskaustesti) ja sit uudestaan ton mammaksin puikkotestin, minkä tein eilenkin ja molempiin tuli haalea, mut ihan selvä viiva. Soitin sit neuvolaan ja sielä tehään testi ens ti, et sit se kai varmasti vasta selviää.

Oli edelliset menkat normaaliin aikaan. Mulla on ollu aika lyhyt kierto 22-23 päivää. En oo tehny aikasemmin testiä, kun menkat alko normaaliin aikaan. Mut sit kun täs on aina välillä ollu etovaa oloa, niin alko taas vaivaamaan, et josko sitä sittenkin olis raskaana ja sit tein testin.

Itselläni kävi samoin joulukuussa. Ihmettelin kun ennen menkkoja ja vielä loputtuakin oli negaa, mutta ihmeesti kouristeli vattasta. Testi oli plussaa uuden kierron kp 9. 3 viikkoa myöhemmin meni kesken.

Pidetään peukut pystyssä että kyytiläinen pysyisi mukana =)

Selvä plussa ja oli se sitten mistä kierrosta hyvänsä, niin tulos on positiivinen ja tekotapa ei pitäisi vaikuttaa millään lailla tulokseen! Luulisin kuitenkin, että olet raskautunut jo edellisestä kierrosta, sillä kp11 on kyllä tosi aikainen ajankohta tämän kierron plussalle. Ja ainahan voit käydä varmistamassa tuloksen verikokeista. Onnea joka tapauksessa hirmuisen paljon :heart: !

Mä en kuitenkaan usko, ennen kun ne sen neuvolasta vahvistaa. Että sinne tiistaihin asti pitäis nyt jaksaa odottaa ja kärvistellä tän asian kanssa.

Mut tuun kertoon sit kuinka kävi. Pitäkää mulle peukkuja! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hugoliina:
No usko nyt vaan =) , plussaa se on :heart: !!! Meillä ei neuvolassa enää tehdä testiä jos on kotona testannut.
Meillä tehdään ekassa ä-neuvola käynnillä. Kun kolmatta odotin niin täti sanoi, että tulipas vahva plussa :)

bdbd ap:lle!! Plussalta näyttää minusta edelleen!

Yhteistyössä