Oliskohan missään taulukkoa AFIsta? Lapsivedestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei kun minulla on ilmeisesti liian vähän vettä...

Mullakin oli, mutta seuraavalla kerralla vesimäärä oli lisääntynyt. Mulla epäiltiin sikiön down-syndromaa tai synnynnäistä munuaisten puuttomattomuutta tai vajaa-toimintaa, juuri tuon arvon ollessa koholla. Syy oli kuitenkin istukan vajaa-toiminta. Kaikki tutkimukset tehtiin pian ja nopeessa aikataulussa.

Jaksamisia ja kai sinulla on kontrolliaika..?

Alkuperäinen kirjoittaja minni:

Mullakin oli, mutta seuraavalla kerralla vesimäärä oli lisääntynyt. Mulla epäiltiin sikiön down-syndromaa tai synnynnäistä munuaisten puuttomattomuutta tai vajaa-toimintaa, juuri tuon arvon ollessa koholla. Syy oli kuitenkin istukan vajaa-toiminta. Kaikki tutkimukset tehtiin pian ja nopeessa aikataulussa.

Korjaus arvon ollessa matala..

Alkuperäinen kirjoittaja minni:

Loppupuolella mennään joten nuo downit on suljettu pois alkuraskaudessa (tosin mikäänhän ei ole varmaa). Arvo minulla 10 ja viikkoja 35+
Ei kontrollia

Yhteistyössä