Olisko teille OK, että miehenne luovuttaisi spermaansa?

• Viestiketjun aloittaja "Joanna"
  • Ensimmäinen viesti
sieras
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29864420:
No, ei tästä koskaan päästä samoille linjoille. Mulle ihmisen tekeminen maailmaan on suht "vakava asia", ei mikään silirimpsishei-juttu.
Ei se ole demonisointia, se on vaan minun mielestä iso asia enkä ymmärrä miksi ihmisiä tehdään tieteen keinoin lisää, vaikka hukutaan jo luomuversioihinkin ja maapallo hukkuu paskaan.
Mutta sitten tässä on vielä toi itsekkäämpi aspekti, että en hyväksyisi että puoliso lähtee hedelmöittämään vieraita ihmisiä (ja EN TARKOTA SEKSIÄ, ei lähdetä taas sille linjalle).

:)

Jokainen ajattelee asiasta oman maun mukaan.
Jos nyt lähdetään sille linjalle, että ihmisten oikeutta lisääntymiseen aletaan rajata, niin mitenkäs sitten päihdevanhemmat, rikostaustaiset tai vaan persaukiset sossupummit. Miksi ne saavat lisääntyä ihan vapaasti? Geeniperimä ei ainakaan noissa tapauksissa kehity positiiviseen suuntaan.

Meen nyt vittu ulisemaan sinne lakeuksien perukoille, saatana. Etkö sä edes tajua mitä kirjoitat?
Uliset kuinka ottaa kipiää kun ei oo toista lasta kun joillakin ei ole sitä ensimmäistäkään ja on sitä myötä masentunut. Jep jep.
Ei jumaliste mikä pelle sä oot! :LOL: Kiukuttelet ku pahaanen teini ku sun kans ei olla samaa mieltä ja kehdataan kertoa mitä ITTELLEEN haluaa. :D Enhän mä ketää teistä oo kieltänyt luovuttamasta spermaansa, mutta mä en vain halua että mun kans seurusteleva mies sitä tekee. On se niin vaikia käsittää, voi sua reppanaa. :hug:

Yhteistyössä