Olisko teille OK, että miehenne luovuttaisi spermaansa?

• Viestiketjun aloittaja "Joanna"
  • Ensimmäinen viesti
"Joanna"
No mitä voisitte muka tehdä jos mies haluaisi olla luovuttaja? Siis siittiöiden luovuttaja?
Mulla mies joka kokee olevansa hyvägeeninen enkä tosiaan voi toisen tahtoa muuttaa. Miksi voisin?

"no no no"
[QUOTE="Joanna";29861078]No mitä voisitte muka tehdä jos mies haluaisi olla luovuttaja? Siis siittiöiden luovuttaja?
Mulla mies joka kokee olevansa hyvägeeninen enkä tosiaan voi toisen tahtoa muuttaa. Miksi voisin?[/QUOTE]

Ei mun tartte tehdä mitään. Mä olen kertonut oman mielipiteeni ja mies on aikonut mun mielipidettä kunnoittaa.

"hillla"
No on eri asia se onko asia mulle ok, ja se onko asialle tarvis tehdä jotain. Jos aikuinen mies väen vängällä haluaa jaella spermaansa vaikka vaimo esittää asiasta selvän mielipiteensä, niin ei sille mitään voi. Mutta ei tuollainen toiminta kuulostakkaan omalta mieheltä, eli ehkä sitten kannattaa jo alkuvaiheessa kiinnittää huomiota kumppanin valintaan.

"lapseton"
Olis ok, meilläkin on vaikeuksia saada lasta minun takia niin ois ihanaa jos mies pystyis sitten auttamaan jotakuta joka on samassa tilanteessa mutta siittiöiden takia. Mutta miellummin vain klinikalla konti-inseminaatiot vois olla liian intiimi juttu :)

Silloin oli ok kun lapsella ei ollut oikeutta saada tietoa luovuttajasta. Nyt tuo on jo niin vanha ettei varmaan kelpaisi vaikka kauniita ja fiksuja lapsia on saanutkin aikaan

Ei olisi ok. Enkä itte luovuttaasi munasoluja. Kyllä pitää puolison kunnioittaa kumppaninsa toivetta eikä mennä tekemään mitää tuollaasta josta tietää, ettei toinen sitä hyväksy. Tuo on kuitenki todella iso asia.

Jaa siitäkö se oli? Mä luulin että olin jotain isompaakin visertänyt. :D En jaksa uskoa.
No en mä tiä mitä tuo harmaa tarkootti, mutta tuo mulla tuli mieleen. En mä ainakaa oo huomannu, että olisit miehestäs viserrelly mitää sellaasta, että siitä vois tehdä mitää päätelmiä minkälaanen mies on. Mutta kyllähän sä nämä jotkut hyeenat täällä palstalla tiät, keksitään aiva ihmeellisiä valheita ja piikitellään ihmisiä aivan olemattomilla asioolla. :D

Yhteistyössä