Olisko se nyt niin vaikeeta miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

just joo

Vieras
sanoa suoraan jos ei enää kiinnosta?

Kummallekin oli selvää että mistään elämänmittaisesta ei ole kysymys, mutta niinkin etukäteen puhuttiin että vaikka nyt seksiä ym. onkin niin se ei ole ystävyyden loppu... nyt sitten pitää kuitenkin näköjään mennä fb:ssa offline heti kun mä saavun paikalle (ennen juteltiin monesti koko ilta/yö, ei tietenkään aina, on meillä muitakin kavereita).

Mä en sit koskaan opi tajuamaan miehiä. Just tästä tyypistä oisin voinu vannoa että takuulla sanoo mitä ajattelee eikä jätä arvailemaan.

Laita se sellaselle listalle ettet ite näe sitä eikä se näe sinua chätissä.
On kyllä vmäistä ettei voi suoraan sanoa.

Itellä oli tästä aiheesta vasta puhetta miehen kanssa, kun vaikuttaa siltä ettei sitä oikein kiinnosta. Se ei ikinä ehdota tapaamista. Mutta tyyppi sano että on hänessä miestä sanomaan suoraan jos ei kiinnosta. En ihan kuitenkaan usko sitä vielä.

En mä mielestäni kyttää ketään, useina iltoina kyllä juttelen kavereiden kans siellä chatissa.

Huomenna "nappaan" sen kyllä kiinni ihan heti, jotta ehdin pari sanaa vaihtaa ja kysyä ihan suoraan mikä on homman nimi. Sehän on ihan ok jos ei enää kiinnosta, senkun sanoo ja sit saa olla ihan rauhassa. Ja jutella kavereiden kans, ettei tarvi piileskellä :D

Alkuperäinen kirjoittaja sä oot yks niistä:
fb kyttääjistä :D
Unohda se mies, ymmärrän kyllä jos olet pettynyt.

:O Mun mielestä ap:lla on ihan täys oikeus olla närkästynyt tuollaisesta kohtelusta. Taidat ite olla just niitä joilla ei ole pokkaa sanoa milloin ei enää kiinnosta. Käsittämättömän lapsellista ettei kyetä olemaan sen verran suoraselkäisiä, vaan aletaan vaan vältellä ja ottamaan välimatkaa odotellen että toinen tästä tekis omat johtopäätöksensä. Jos ei sitten toinen "tajua" niin johan aletaan vaikka mitä ikävää vääntämään. Toista ihmistä pitäis kunnioittaa edes sen verran että sanois jos ei kiinnosta!

No ei paljoo olla soiteltu, lähinnä tuntikausia jutskailtu fb:ssa ja seksin merkeissä tavattu... ollaan vanhoja kouluaikaisia kavereita.

Täytyy sen verran leikkiä hippaa, että ehtii ens kerralla saada sen kiinni. Jotenkin vaan kuvittelin että aikuiset vois sanoa asioita suoraan eikä tarttis enää harrastaa tätä teinimäistä "mitähän se tarkotti kun se sanoi näin".

Tää on eka "juttu" mikä mulla eron jälkeen on ollu, ja luulin tosiaan että tässä iässä olis vähän toisenlaista tämä =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei paljoo olla soiteltu, lähinnä tuntikausia jutskailtu fb:ssa ja seksin merkeissä tavattu... ollaan vanhoja kouluaikaisia kavereita.

Täytyy sen verran leikkiä hippaa, että ehtii ens kerralla saada sen kiinni. Jotenkin vaan kuvittelin että aikuiset vois sanoa asioita suoraan eikä tarttis enää harrastaa tätä teinimäistä "mitähän se tarkotti kun se sanoi näin".

Tää on eka "juttu" mikä mulla eron jälkeen on ollu, ja luulin tosiaan että tässä iässä olis vähän toisenlaista tämä =)

Meillä on näköjään samanlaiset suhteet, paitsi että me ei miehen kanssa olla vanhoja kouluaikasia kavereita. Mutta tavallaan vanhoja tuttuja kuitenkin.

Toivottavasti saat miehes kiinni ja jonkun selityksen, todella lapsellista tollanen välttely.

Yhteistyössä