Olisko pipanoille nyt kaikki lahjat ostettu, sai niihin taas rahaa kulumaan, mites teillä?

Viikko sitte oli jo kaikki ostettu. Kortit on postissa ja kummilapsetki muistettu ja paketit lähetetty. Sitte vois vielä leipoa ja miettiä jouluruokiakin. Koristelin tänään kodin. Kyllä se joulu saa jo tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
Hitsi, mä en ole vielä ostanut mitään! Olen aina myöhässä... :D Tämä on lapseni eka joulu, hän on 7 kk ikäinen poika. :) Mitä ostaisin lahjaksi, vinkkiä...?
Äh, etkä ole mitään myöhässä. Siihen jouluunhan on vielä pari viikkoa aikaa =) . En mäkään ole vielä mitään ostanut. Ei mitään stressiä hei =) .

Eiköhän tänään ostettu viimosia... netistä tilatut on vielä tulossa.

Kyllähän ton 5 v vilpertin lahjoihin tais semmoset 250-300 ? upota. Onneks tuli kivat veronpalautukset... ja veikkaanpa että ennen joulua tulee vielä jotain "pientä" ostettua...

Rollolainen
Summia en ole laskenut, muttalahjoja lapsilla on. Pieniä paketteja aika paljon. ja en ikinä laske että lapsille tulsi edes suunnileen yhtä monta pakettia tai yhtä kallista vaan sen mukaan mitä kukakin tarvitsee/haluaa
Esim tänä vuonna tyttö saa halvimmat lahjat,koska sai keväällä mopon

Aika paljon on rahaa mennyt. Esikoisen 8v lahjoihin menee n.180 euroa, Keskimmäiselle n. 120 eurolla ja kuopus 4v:n lahjoihin n. 100e. Sitten vielä yksi lapsille yhteinen lahja 50e. Vähän hirvittää. En ole koskaan näin paljoa tuhlannut joululahjoihin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Summia en ole laskenut, muttalahjoja lapsilla on. Pieniä paketteja aika paljon. ja en ikinä laske että lapsille tulsi edes suunnileen yhtä monta pakettia tai yhtä kallista vaan sen mukaan mitä kukakin tarvitsee/haluaa
Miten tyttö saa halvimmat lahjat, jos et edes laske ?? Ihmeellinen logiigga :)

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
suurinpiirtei tiedänmitä lahjat maksavat, kunitse lenne ostanut. mutta mitään kallliimpaa ei saa, mutta pientä kivaa,kuten hiusjuttuja,meikkejä jne saa paljonkin

juu rahaa on mennyt, tosin laskenut en ole että paljon. Vielä yksi lahja hankinnassa se ei ollu sopiva niin täytyy palauttaa ja etsiä sitten semmonen käypänen. Sen lisäks jotain tulossa postissa ja saa nähdä meneekö vielä yhden ihmisen lahja uusiks kun mies ei ole siihen tyytyväinen :kieh: No se alkuperäinen lahja on onneks semmonen et sen voi käyttää kuka vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Aikoja sitten :LOL: Mulla on varmasti synttärilahjatkin varastossa pariksi vuodeksi. Ostan kun tulee mielenkiintoista vastaan ja pistän komeroon.
Mulle niitä mielenkiintoisia ei tahdo koskaan tulla vastaan. Voisitko listata, mitä kaikkea sulla on kaappien kätköissä, jos sieltä löytyisi itsellekin ideoita? :)

saako kysyä ??
suurinpiirtei tiedänmitä lahjat maksavat, kunitse lenne ostanut. mutta mitään kallliimpaa ei saa, mutta pientä kivaa,kuten hiusjuttuja,meikkejä jne saa paljonkin

Paljonko meni rahaa lahjoihin ?

.
Itse ostin tyttärelleni 4 lahjaa, ei kovin kalliita mitkään niistä koska typy vasta pieni 4½v joka ei kyllä kauaa leiki uudellakaan lelulla -.- Joten olen jo tottunut ostamaan edullisia ja semmosia "hetken huumaa"-leluja =D =D
Muilta tiiän jo sen verran että tulee hello kitty-läppärii ja brion junaratoja ja härpäkkeitä siihen ja sen semmosii =) Saa luvan riittää. Viime jouluna innostuin ostamaan kymmenittäin lahjoja tytölle ja se oli tietty ihan sekaisin niistä kaikista + muiden lahjat siihen päälle, kärsin siitä sitten seuraukset kun niitä erilaisia leluja ja lelujen tulvaa esiintyi meillä joka huoneessa o_O

:D

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja saako kysyä ??:

Paljonko meni rahaa lahjoihin ?
Riittävästi.
Ruokaan meneevarmaan vielä enemmän =)

ajattelija
Kun te laitatte noin paljon rahaa lastenne leluihin niin eikö lapsenne saa sukulaisilta lisäksi paketteja?? Kun itse olen ostanut lego poliisiaseman ja sen lisäksi ajattelin jonkin pienen paketin ostaa eli yht. max 100?.. mulla on 4-vuotias poika.. Mutta silti hän tulee saamaan n. 7 pakettia, eikö se ole riittävä? ku nyt jotenki tuntuu että pitäiskö niitä paketteja olla sitten 20??

ajattelija
Kun te laitatte noin paljon rahaa lastenne leluihin niin eikö lapsenne saa sukulaisilta lisäksi paketteja?? Kun itse olen ostanut lego poliisiaseman ja sen lisäksi ajattelin jonkin pienen paketin ostaa eli yht. max 100?.. mulla on 4-vuotias poika.. Mutta silti hän tulee saamaan n. 7 pakettia, eikö se ole riittävä? ku nyt jotenki tuntuu että pitäiskö niitä paketteja olla sitten 20??

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja ajattelija:
meilä ei lapset saa paketteja muilta. Kaikilla lapsilla edes kummit ei edes osta lahjaa,vain tuon 14 pojan kummitäti muistaasyntäeinäja jouluna,mutta hän onki mun oma sisko ja nähdään kuitenkin jonkun verran toisiamme muutenkin

Eli lapsetkin ostavat toislleen jonkun kivan lahjan, jkos haluavat, pakko toki ei ole

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja ajattelija:
meilä ei lapset saa paketteja muilta. Kaikilla lapsilla edes kummit ei edes osta lahjaa,vain tuon 14 pojan kummitäti muistaasyntäeinäja jouluna,mutta hän onki mun oma sisko ja nähdään kuitenkin jonkun verran toisiamme muutenkin

Eli lapsetkin ostavat toislleen jonkun kivan lahjan, jkos haluavat, pakko toki ei ole

Yhteistyössä