Ehkä karkkia vielä ja jotain pientä tulee hankittua mutta esikoinen 6v sai 158eurolla ja pikkutyttö 5v sai 152eurolla.
Voi jessus taas :xmas:
Äh, etkä ole mitään myöhässä. Siihen jouluunhan on vielä pari viikkoa aikaa =) . En mäkään ole vielä mitään ostanut. Ei mitään stressiä hei =) .Alkuperäinen kirjoittaja Maria:Hitsi, mä en ole vielä ostanut mitään! Olen aina myöhässä... Tämä on lapseni eka joulu, hän on 7 kk ikäinen poika. Mitä ostaisin lahjaksi, vinkkiä...?
Miten tyttö saa halvimmat lahjat, jos et edes laske ?? Ihmeellinen logiiggaAlkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Summia en ole laskenut, muttalahjoja lapsilla on. Pieniä paketteja aika paljon. ja en ikinä laske että lapsille tulsi edes suunnileen yhtä monta pakettia tai yhtä kallista vaan sen mukaan mitä kukakin tarvitsee/haluaa
Esim tänä vuonna tyttö saa halvimmat lahjat,koska sai keväällä mopon
suurinpiirtei tiedänmitä lahjat maksavat, kunitse lenne ostanut. mutta mitään kallliimpaa ei saa, mutta pientä kivaa,kuten hiusjuttuja,meikkejä jne saa paljonkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten tyttö saa halvimmat lahjat, jos et edes laske ?? Ihmeellinen logiiggaAlkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Summia en ole laskenut, muttalahjoja lapsilla on. Pieniä paketteja aika paljon. ja en ikinä laske että lapsille tulsi edes suunnileen yhtä monta pakettia tai yhtä kallista vaan sen mukaan mitä kukakin tarvitsee/haluaa
Mulle niitä mielenkiintoisia ei tahdo koskaan tulla vastaan. Voisitko listata, mitä kaikkea sulla on kaappien kätköissä, jos sieltä löytyisi itsellekin ideoita?Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Aikoja sitten Mulla on varmasti synttärilahjatkin varastossa pariksi vuodeksi. Ostan kun tulee mielenkiintoista vastaan ja pistän komeroon.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:suurinpiirtei tiedänmitä lahjat maksavat, kunitse lenne ostanut. mutta mitään kallliimpaa ei saa, mutta pientä kivaa,kuten hiusjuttuja,meikkejä jne saa paljonkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten tyttö saa halvimmat lahjat, jos et edes laske ?? Ihmeellinen logiiggaAlkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Summia en ole laskenut, muttalahjoja lapsilla on. Pieniä paketteja aika paljon. ja en ikinä laske että lapsille tulsi edes suunnileen yhtä monta pakettia tai yhtä kallista vaan sen mukaan mitä kukakin tarvitsee/haluaa
Riittävästi.Alkuperäinen kirjoittaja saako kysyä ??:Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:suurinpiirtei tiedänmitä lahjat maksavat, kunitse lenne ostanut. mutta mitään kallliimpaa ei saa, mutta pientä kivaa,kuten hiusjuttuja,meikkejä jne saa paljonkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten tyttö saa halvimmat lahjat, jos et edes laske ?? Ihmeellinen logiiggaAlkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Summia en ole laskenut, muttalahjoja lapsilla on. Pieniä paketteja aika paljon. ja en ikinä laske että lapsille tulsi edes suunnileen yhtä monta pakettia tai yhtä kallista vaan sen mukaan mitä kukakin tarvitsee/haluaa
Paljonko meni rahaa lahjoihin ?
meilä ei lapset saa paketteja muilta. Kaikilla lapsilla edes kummit ei edes osta lahjaa,vain tuon 14 pojan kummitäti muistaasyntäeinäja jouluna,mutta hän onki mun oma sisko ja nähdään kuitenkin jonkun verran toisiamme muutenkinAlkuperäinen kirjoittaja ajattelija:Kun te laitatte noin paljon rahaa lastenne leluihin niin eikö lapsenne saa sukulaisilta lisäksi paketteja?? Kun itse olen ostanut lego poliisiaseman ja sen lisäksi ajattelin jonkin pienen paketin ostaa eli yht. max 100?.. mulla on 4-vuotias poika.. Mutta silti hän tulee saamaan n. 7 pakettia, eikö se ole riittävä? ku nyt jotenki tuntuu että pitäiskö niitä paketteja olla sitten 20??
meilä ei lapset saa paketteja muilta. Kaikilla lapsilla edes kummit ei edes osta lahjaa,vain tuon 14 pojan kummitäti muistaasyntäeinäja jouluna,mutta hän onki mun oma sisko ja nähdään kuitenkin jonkun verran toisiamme muutenkinAlkuperäinen kirjoittaja ajattelija:Kun te laitatte noin paljon rahaa lastenne leluihin niin eikö lapsenne saa sukulaisilta lisäksi paketteja?? Kun itse olen ostanut lego poliisiaseman ja sen lisäksi ajattelin jonkin pienen paketin ostaa eli yht. max 100?.. mulla on 4-vuotias poika.. Mutta silti hän tulee saamaan n. 7 pakettia, eikö se ole riittävä? ku nyt jotenki tuntuu että pitäiskö niitä paketteja olla sitten 20??