olisko partureita jotka osais neuvoo värjäyksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
ku olen ajatellut muuttaa tyyliäni tästä ikuisesta punaisesta väristä. haluan mustan tukan jossa olis kuitenki runsaasti punaisia (joko viinin tai sitten norm punasen) raitoja. tä fleda yltää tonne perseeseen joten parturivärjäys ei tuu kysymykseen kustannusten takia.
kysymys siis kuuluukin, mikä punainen pitää värin kauemmin ja miten mun kannattas ne raidat tehdä. kun väri pitäis tehä yhtäaikaa sen mustan kans...
olen kelannu et jos jakaa hiukset vaakaraidoiksi et tyyliin 2cm mustaa 2cm punasta vuorotellen mut näyttäskö se ihan typerältä? :whistle:

No joo, siis ihanaa että sulla on niin pitkät hiukset. Ovat varmaan upeat.
Tumma pohja olis hyvä, musta tai ruskea ja sitten ainakin pitäis plondata ne kohdat joihin haluat punaista... ja hairstoren nettikaupasta/liikkeestä saa punaista ns suoraväriä.. en tiedä toimiiko mutta luulisin!!

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti-nöpönenä:
No joo, siis ihanaa että sulla on niin pitkät hiukset. Ovat varmaan upeat.
Tumma pohja olis hyvä, musta tai ruskea ja sitten ainakin pitäis plondata ne kohdat joihin haluat punaista... ja hairstoren nettikaupasta/liikkeestä saa punaista ns suoraväriä.. en tiedä toimiiko mutta luulisin!!

mä blondasin vasta kestolla noi ja sit lisäsin raitaväriä. tä punanen on sit hennaa mitä oon monta vuotta jo tossa päällä käyttäny et luulis sen punasen tarttuvan, mieluiten ottas kestona sen ku mustanki...

Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
Tasapaksu raidoitus kuulostaa oudolta.

juu, idea tulikin täysin mun päästä ku eka kelailin et jos värjää alle mustaa ja päälle punasta, ju nou... mut jos laittaski silleen kerroksittain monta kerrosta... tosiaan mietin et miltähän näyttäs sit livenä ku en oo kellään nähny.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mä säästäisin ja menisin kampaajalle,oikeasti :flower:

mielummin pilaan itse hiukseni ku annan jonku toisen pilata :whistle:

Ei varmasti kunnon kampaaja saa pilattua sun hiuksia,itse kun alkaa sählään ja noin pitkät hiukset ym.niin tasan varmasti saat ne pilalle jos et ole ennen niitä värjäillyt

:saint:

Mutta senkus kokeilet,toivottavasti onnistuis kuitenkin :D

Ei varmasti kunnon kampaaja saa pilattua sun hiuksia,itse kun alkaa sählään ja noin pitkät hiukset ym.niin tasan varmasti saat ne pilalle jos et ole ennen niitä värjäillyt

minähän nimenomaan oon itse aina värjänny hiukset... silloin kun kävin viel kampaajilla näillä ammattilaisilla nimenomaan ne pilas aina mun hiukset!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Tekisin samoin. Ja venäläinen, sekä tarjoilija.. Pitäis tienestit olla kohdillaan :whistle:

onhan ne juu B)
hmm... sit sä et ole venäläinen sorry !!!:D

mietippä sitä :xmas:

minähän nimenomaan oon itse aina värjänny hiukset... silloin kun kävin viel kampaajilla näillä ammattilaisilla nimenomaan ne pilas aina mun hiukset!

ai , käsitin kun kysyit neuvoa ettet oikein tiedä mitä tekisit.mutta en siis osaa auttaa ,en ole kampaaja enkä mitään.

Itse vaan aina saanut parhaan lopputuloksen hiuksiini ammattilaisen käsissä

=)

ai , käsitin kun kysyit neuvoa ettet oikein tiedä mitä tekisit.mutta en siis osaa auttaa ,en ole kampaaja enkä mitään.

Itse vaan aina saanut parhaan lopputuloksen hiuksiini ammattilaisen käsissä

=)

raidat oon saanu hiuksiini ku oon värjänny blondit raidat (oikee väri tumman ruskee) ja päälle esim se punanen. mut nyt oiski kinkkisempi juttu ku kyseessä musta väri ja yhtäaikaa pitäis värjätä jotenki...

Jos sulla on hennaa hiuksissa niin en suosittelis eetä alat tavallisia värejä päälle lätkiin, tulos voi olla ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä.
Mutta jos siihen mustaa haluat niin muistelisin että mustaa hennaakin on olemassa.
Poimit haluamasi määrän punasia osioita ja piilotat ne folioon, sitten musta muihin osiin.
Osiot voit tehdä niin että teet 1cm paksuja ja 5cm leveitä vaakaosioita otsalta taaksepäin(eli siis otsalle eka viipale jne.) ja poimit siitä osiosta 1cm*1cm tupsuja kolme kappaletta(viidesta sentistä joka toinen tupsu) ja ne sitten folion sisään.
Älä ota tupsuja joka 1*5cm viipaleesta vaan joka toisesta.

Tästä ei varmaan kukaan tajuu mitään mutta yritin ainakin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja kipsutin:
Jos sulla on hennaa hiuksissa niin en suosittelis eetä alat tavallisia värejä päälle lätkiin, tulos voi olla ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä.
Mutta jos siihen mustaa haluat niin muistelisin että mustaa hennaakin on olemassa.
Poimit haluamasi määrän punasia osioita ja piilotat ne folioon, sitten musta muihin osiin.
Osiot voit tehdä niin että teet 1cm paksuja ja 5cm leveitä vaakaosioita otsalta taaksepäin(eli siis otsalle eka viipale jne.) ja poimit siitä osiosta 1cm*1cm tupsuja kolme kappaletta(viidesta sentistä joka toinen tupsu) ja ne sitten folion sisään.
Älä ota tupsuja joka 1*5cm viipaleesta vaan joka toisesta.

Tästä ei varmaan kukaan tajuu mitään mutta yritin ainakin. =)

jep tuostakin oon kuullu mut värjäsin ton punasen hennan päälle sen blondin ja hyvin onnistu...

suosittelen osoitetta hairstore.fi sieltä oon mieki tilannu värejä ja muuta.
Ite esim raidoissa en käytä raitahuppua vaan folioita, aivan niinku kampaajalla tekevät, se huppu o ihan syvält, sen vaan sanon!

Yhteistyössä