Olisko mun sittenkin pitänyt ruokkia lapset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxx"

Vieras
Oltiin sovittu että kaverin lapset tulevat meille heti aamusta hoitoon. Aamusta kuitenkin soitti että tulevat vasta puolenpäivän jälkeen.

Noh, omat lapset söivät päiväruuan sitä ennen. Vähän sen jälkeen kun hoitolapset tulivat alkoivat he kysellä ruuan perään.

Eivät olleet siis syöneet muuta kuin aamupalan. Kyllä mie oletin että jos vasta puolenpäivän jälkeen tulevat ovat myös syöneet ruuan sitä ennen.
Vai olisiko mulla pitänyt muka odottaa ruoka pöydässä heitä?

Noh, otettiin sitten tukevapi välipala ja eiköhän kaikki saaneet mahansa täyteen.

Ruoka-aika vaihtelee perheittäin paljon. Tietenkin vierailua ennen olisi ollut fiksua sopia missä ja mihin aikaan syödään. Mutta eihän tässä ruumiita tullut? Sinä ratkaisit asian ihan tyylillä, joten eipä siitä siis enempää tarvitse vaahdota.

[QUOTE="hmm";24077321]Ruoka-asioista yleensä sovitaan etukäteen vanhemppien kesken, eikö?[/QUOTE]

Nih.
Meiltä löytyy aina pakkasesta jotain nopsaa, jos olisin huomannut että hoitolapset olisivat olleet hirmu nälkäisiä. Mutta tarjoamasi välipala riitti ilmeisesti hyvin?

no tottakai he olisivat sen lämpimän ruuan saaneet jos olisivat tulleet meille silloin aamusta niinkuin alunperin oli puhe.
Ja saivat välipalan ja saavat lämpimäniltaruuan. Ei meillä nälässä joudu olemaan.

Mutta äiti vain laittoi viestiä että tulevatkin vasta puolenpäivän jälkeen. Joten jotenkin oletin että olisivat jos siihen aikaa päivästä syöneet.

Saivat välipalalla mahansa täyteen, olin just aamulla leiponut leipää niin tuoretta riitti kokoporukalle.

Ihmetettyy vain heidän äiti, kun ei ollut ruokkinut eikä sanonutkaan mitään asiasta. Olette vissiin hänkin että mulla odottaisi lämminruoka, kun taas mie oletin että ovat syöneet.

Yhteistyössä