siit kuvun niit vivuista ku et kertaakaan klikkaa = 1 ja kaks kertaa nii =3 muistaakseniAlkuperäinen kirjoittaja pop:en ymmärräAlkuperäinen kirjoittaja Make84:siitä aurinko taulun säteistä saa sen koodin sinne kuvun juttuun
kato vihreästä putkipatsaasta koodikirjaimetAlkuperäinen kirjoittaja Taa:mikä siihen punaseen palloon koodiksi?
ootko saanu lukituista kaapeistakin ne kaikki?Mistä ihmeestä avaimet?Alkuperäinen kirjoittaja Make84:mul on kaikki pallot mutta en keksi pallojen järjestystä oveen
ku valitset niit palloja sil silmällä ja sit klikkaat niitä kerran nii osa menee halki ja sit vaa jätät ne halki ja meet kokeileen niihi lukittuihi kaappeihi...mut sit pitää laittaa ne pallot takas kokoon ku meet oveen niit palloja laittamaan.Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:ootko saanu lukituista kaapeistakin ne kaikki?Mistä ihmeestä avaimet?Alkuperäinen kirjoittaja Make84:mul on kaikki pallot mutta en keksi pallojen järjestystä oveen
samas kohas ollaan...kaikki keksimäni järkät kokeillu jo moneen kertan...Alkuperäinen kirjoittaja Make84:En keksi millää mikä noitten pallojen järjestys siihe ulko-oveen on
pallot tarttis ovee saada oikein...Alkuperäinen kirjoittaja Make84:missä vaihees muut on??
Mä kans samassa..Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:samas kohas ollaan...kaikki keksimäni järkät kokeillu jo moneen kertan...Alkuperäinen kirjoittaja Make84:En keksi millää mikä noitten pallojen järjestys siihe ulko-oveen on
mä taas pohdin just et mitä sen toisen taulun tekstit ja kuvat tarkottaa,et voisko liittyy siihenAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mä kans samassa..Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:samas kohas ollaan...kaikki keksimäni järkät kokeillu jo moneen kertan...Alkuperäinen kirjoittaja Make84:En keksi millää mikä noitten pallojen järjestys siihe ulko-oveen on
Se täytyy tulla tosta tiiliseinä-vihjeestä.. Mutta miten :/
Alkuperäinen kirjoittaja mää:on tuol seinällä, lasintakan mun puuttuva pallo. millähän sen sieltä saa.
Mut eihän tiiliseinää oo vielä käytetty. Mutta jospa ne jotenkin liittyis toisiinsa.Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä taas pohdin just et mitä sen toisen taulun tekstit ja kuvat tarkottaa,et voisko liittyy siihenAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mä kans samassa..Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:samas kohas ollaan...kaikki keksimäni järkät kokeillu jo moneen kertan...Alkuperäinen kirjoittaja Make84:En keksi millää mikä noitten pallojen järjestys siihe ulko-oveen on
Se täytyy tulla tosta tiiliseinä-vihjeestä.. Mutta miten :/
a = ekaAlkuperäinen kirjoittaja iipa:Mä en vaan saa niitä kirjaimia siitä häkkyrästä.
Kokeilin okt,ort,okf.orf. ei noilla ainakaan auennut....