Olisko kenelläkään ohjetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mekin saatiin britaxin freeway istuin enkä yhtään käsitä miten se asennetaan autoon =/ ilmeisesti sen saa vain selkä menosuuntaan asennettua ja sitä ihmettelinkin että miten isot, 1½ vuotiaat esim. mahtuvat jalkoinensa istumaan jalat selkänojaa vasten siinä istuimessa?

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Mekin saatiin britaxin freeway istuin enkä yhtään käsitä miten se asennetaan autoon =/ ilmeisesti sen saa vain selkä menosuuntaan asennettua ja sitä ihmettelinkin että miten isot, 1½ vuotiaat esim. mahtuvat jalkoinensa istumaan jalat selkänojaa vasten siinä istuimessa?

Meillä ainakin on kuvat istuimen ulkopuolella muovissa kuvineen päivineen. tässä ohje, tarvitset acrobat reader ohjelman jolla voit lukea .pdf tiedostoja
http://www.britax.fi/pdffiler/bruksfwfi.pdf

Onko jollain tietoa tuosta HTS penkin kiinnityksestä? Onko jollain ollut HTS Besafe Kid Royal käytössä? Löysin sivun mutta mailia voi laittaa saa ohjeen mutta kun tarvitaan toi penkki pian käyttöön.

tarvitsisin tietoa siihen jalustan kiinnittämiseen autonpenkkiin. Eli kuinka ne pitkät vyöt pujotetaan sieltä auton istuimen alta vai laitetaanko etupenkistä jalustaan vai mitenkä? Kyllä mä muuten osaan sitä käyttää mutta toi itse kiinnitys nyt tökkii et se tulisi oikein.

no ei ja jos olisi niin tuskin kyselisin täällä, toi penkki ei ole mun alkuperäinen ja mulla on itsellä ollut tuollainen noin 10 vuotta sitten käytössä viimeksi.

Yhteistyössä