Olisko joulukorttimalleja joissa omakuva?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tesse75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tesse75

Uusi jäsen
02.07.2007
24
0
1
Haluan lähetttää itse tehdyt kortin. En siis mitään valmista omakuva korttia. Vain kortin jossa on pojan kuva mutta myös jotakin muutta joulun rekvisiittaa. Ihan itse tehtynä. Onko kellään idea millaisi vois tehdä?
 

Yhteistyössä