T Tesse75 Uusi jäsen 02.07.2007 24 0 1 23.11.2009 #1 Haluan lähetttää itse tehdyt kortin. En siis mitään valmista omakuva korttia. Vain kortin jossa on pojan kuva mutta myös jotakin muutta joulun rekvisiittaa. Ihan itse tehtynä. Onko kellään idea millaisi vois tehdä?
Haluan lähetttää itse tehdyt kortin. En siis mitään valmista omakuva korttia. Vain kortin jossa on pojan kuva mutta myös jotakin muutta joulun rekvisiittaa. Ihan itse tehtynä. Onko kellään idea millaisi vois tehdä?