Olisko joku ihan samoilla mitoilla 158/56, joka haluaisi pois nelisen kiloa?

• Viestiketjun aloittaja Joku?
  • Ensimmäinen viesti
Kuten jo totesin, on paino tosi henkilökohtainen asia. Painoindekseistä viis! Tavoitteena, että tuntuu hyvältä olla omassa kropassa. Tarkennettakoon myös, että en puhu laihduttamisesta. Enkä tee syömisistäni numeroa. Enkä usko mihinkään kaalikeittodietteihin. Tarkoituksena vain liikunnalla ja annoskokoja pienentämällä sekä turhaa mässytystä välttäen keventää oloa.
Se, että täällä "teen numeron" asiasta, tuskin kenellekään huonon esimerkin muodossa traumoja aiheuttaa. :)

No mä olen siellä normaalipainon ylärajoilla enkä todellakaan tunne oloani hyväksi.

JA kyllä, alan liikkua enemmän, millekään kuurille ja näivettämiselle minusta ei ole.
Mä olin lapsena pullukka ja teini-iän ja varhaisaikuisuuden sellainen kuikelo.
Ehkä sairas, mutta tahdon olla hoikempi. Siitä huolimatta että ikää alkaa olla (hyi hemmetti) ja tenavat pykätty maailmaan.

Äksyli
Täällä olis 155cm ja 55kg, parikolme kiloa täytyis pudottaa :) Tai ennemminkin kiinteytyä. Todellakin koen itseni pyöreäksi ja peili sen myös näyttää. Kun saisi itseään vaan niskasta kiinni, herkut maistuu liiankin kanssa. Tosin, pudotettu on jo 14kg, eli raskauden jälkimaininkeja täällä. Ja mulla nyt hiilarien vähentäminen käynnissä, 1kg jo pudotettu vaan leivän vähentämisellä. Ja ei, mulla ei ne päälliset ole lihottanut, iltapalaleipien sijaan on syöty makkaraa :) Toisen päivän lämpimän aterian korvaan ruokaisalla salaatilla. Toinen on sitten joku pasta/peruna/riisi+kastike tms, eli siinä en kitsastele. Annoskoot myös suurennuslasin alla, mä oon aina syönyt kun rekkamies ja tiedän sen ihan hyvin...

ääääääääää
Miksi normaalipainoiset aikuiset haluavat laihduttaa? Millainen esimerkki se on lapsille? Ymmärrän jos haluaa muuten panostaa terveellisiin elämäntapoihin, lisätä liikuntaa tms. mutta nimenomaan laihduttaa?

Ei yli kolmekymppinen enää pääse niihin parikymppisen mittoihin, ja se on vaan hyväksyttävä. Kyllä ikä ja raskaus jättävät jälkensä, onko se paha asia?
No ehkä niitä tervellisiä elämäntapoja sitten kutsutaan vaan laihduttamiseksi. Eikös se ole kuitenkin vaan terve asenne, että halutaan mahtua entisiin vaatteisiin eikä tyydytä ostamaan aina isompia, kun ei enää entisiin mahdu?

Ja kai sitä saa haluta olla tyytyävinen kroppaansa?

Aina jos joku alle 60 kiloinen haluaa olla hoikempi nousee näitä typeriä kommentteja.

"bona fide"
Täällä olisi yksi laiha-löllö-läski vanhus. :D Ikää on yli reippaasti yli 30v, pituutta 158 ja kiloja about 56 kiloa. Ehdottomasti pitäisi saada nelisen kiloa pois ja tietysti se kiinteytyminen olisi tärkeintä. MUTTA, inhoa kaikkea liikuntaa, joten yritän laihduttaa aina vain syömistä tarkkailemalla. Parikymppisenä se aina onnistui, mutta eipähän vaan enää...

voi...
..että ku oon raskaana, muuten lähtisin messiin. Tän hetkiset lukemat 157 ja n.66kg rv 32 mut ennen raskautta olin ton 56kg ja mielellään siitä oisin vielä vähän nipistäny pois. Mutta sitte syksyllä kova yritys päälle :)

Yhteistyössä