Olisko ihan tökeröä lähettää tekstari kysyäkseen..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Tänään kun venasin eläinlääkärille pääsyä oli siinä ilmotustaululla ilmotus kuka näillä nurkilla on acana raksujen jälleenmyyjä..Kysyisin vaan et onko vieläkin koska en voi tietää kuinka kauan se mainos on siinä taululla ollut.. :whistle: Olis vaan ihan mieletöntä ettei tarvis enää netin kautta tilata.. :snotty: Vai soitanko heti suosiolla?? :xmas:
 

Yhteistyössä