Tänään kun venasin eläinlääkärille pääsyä oli siinä ilmotustaululla ilmotus kuka näillä nurkilla on acana raksujen jälleenmyyjä..Kysyisin vaan et onko vieläkin koska en voi tietää kuinka kauan se mainos on siinä taululla ollut..
Olis vaan ihan mieletöntä ettei tarvis enää netin kautta tilata.. :snotty: Vai soitanko heti suosiolla?? :xmas: