olisitteko eronnut jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietityttää

Vieras
mies on väkivaltainen kännipäissään? Ei siis aina, mutta kertoja on enemmän kuin muistan...Olen siis eronnut, mutta mietin teinkö oikean ratkaisun. En ollut muutenkaan onnellinen. Ahdisti yhdessäolo, elämänilo oli tipotiessään...Meillä yhteinen lapsi josta huono omatunto että teinkö oikein kun pistin poikki.

Alkuperäinen kirjoittaja mietityttää:
mies on väkivaltainen kännipäissään? Ei siis aina, mutta kertoja on enemmän kuin muistan...Olen siis eronnut, mutta mietin teinkö oikean ratkaisun. En ollut muutenkaan onnellinen. Ahdisti yhdessäolo, elämänilo oli tipotiessään...Meillä yhteinen lapsi josta huono omatunto että teinkö oikein kun pistin poikki.

Ja vielä mietit, teitkö oikein...

Aivan oikein teit, myös lapsesi kannalta. Lapsi ottaa mallia myös isästään ja on herkkä vanhempien mielialoille. Ei kannattaisi enää miettiä teitkö oikein vaan jatkaa elämää. Äläkä enää ikinä ota miestä joka on väkivaltainen edes kerran. Se ei ole oikein!

No joo. Minä nyt tosin ottaisin jo eron siitä, että mies olisi kännipäissään ylipäänsä.

En voisi elää niin täysin erilaisen ihmisen kanssa.

Teit oikein. olen ollut samassa tilanteessa ja ero oli kyllä ihan ainoa ratkaisu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:

Ja vielä mietit, teitkö oikein...

no niinpä!

KYLLÄ!Ja isolla K'lla!!!Väkivaltaa ei tarvi kenenkään ottaa vastaan!Jos mun ukko löis mua kerranki,kännissä tai selvänä(olis kyl VIELÄKI pahempaa!)niin eroisin heti!!!

itsellä samanlaisia kokemuksia. Siis mies ei ole väkivaltainen muuta kuin humalassa ja sitä tapahtuu yleensä noin 2-6 kertaa vuodessa. Ei mitään vakavaa, ei siis pahempia jälkiä mitä nyt mustelmia. Lapset ei ole nähneet kuin kerran yhden läppäisyn naamaan. Me erotaan ja syynä on kuitenkin alkoholi ja muutkin asiat. Oikein teit minun mielestäni ja tilanne ei parane vaan pahenee joten hyvä juttu kannaltasi

Juu todellakin erosin enkä kyllä kadu, oli välillä ilman känniäkin sellainen.
Ja odotin siis vielä toista yhteistä lastamme silloin, ja jäin sitten yksinhuoltajaksi, eikä ole lasten isä ollut yhteyksissä lapsiinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itsellä samanlaisia kokemuksia. Siis mies ei ole väkivaltainen muuta kuin humalassa ja sitä tapahtuu yleensä noin 2-6 kertaa vuodessa. Ei mitään vakavaa, ei siis pahempia jälkiä mitä nyt mustelmia. Lapset ei ole nähneet kuin kerran yhden läppäisyn naamaan. Me erotaan ja syynä on kuitenkin alkoholi ja muutkin asiat. Oikein teit minun mielestäni ja tilanne ei parane vaan pahenee joten hyvä juttu kannaltasi

Ihmettelen vaan itseäni että miksi vähättelen asiaa ja ajattelen ettei enää niin kävisi...jollain tavalla uskon että lyöminen oli ihan oikein. Olen varmaan vähän pimee...tai todella huono itsetunto..

Ei muakaan kukaan ymmärrä kun ei kerran jälkiä ole nimeksikään ja oma syyhän se on kun olen huono vaimo ja meillä oli huono avioliitto. Unohda kaikki muut ja ajattele ennenkaikkea lapsiasi. Meillä ei ole ero vielä selvä mutta jo nyt mua kaduttaa et mitä lapset on joutunut kestämään. Isä lähtee - isä tulee takaisin - äiti itkee - kauhea tunnelma kotona - yms. Varsinkin oma sureminen kaduttaa kun ei kaikkea voinut pitää sisälläänkään...

Teit ihan oikein, elä hyvä ihmine syyllistä itseäsi tuollaisten puheiden takia! Kenekään ei tarvitse ottaa yhtään iskua vastaan, missään tilanteessa.

Hali tsempit sulle :hug: