Olisitteko 10v sitten uskonu elämänne olevan sellaista kuin nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
noo 10v sitten ajattelin että opiskelen eläimiin liittyvän ammatin se totetuikin. sitten ajattelin että kun minulla on vakituinen työpaikka ja aviopuoliso niin sitten ehkä lapsia. noo eipä mennyt noin,ei ole vakituista työtä,eikä puolisoa!=( lapsi kylläkin

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
En todellakaan. Mies on eri, lapsia on lisää, kaupunginosa on muuttunut, ystäviä on tullut lisää.......

Muuten: 10v sitten en olisi voinut kuvitellakaan olevani tietokoneen ääressä kavereita tapaamassa. En olisi osannut eikä olisi kiinnostanutkaan.

Kutakuinkin näin, kaupunki vaan on vaihtunut kokonaan :)

10v sitten olin menestyvä opiskelija ulkomailla. oli tarkoitus luoda kansainvälinen ura kovassa bisnesympäristössä ilman miestä ja lapsia..olin matkalla sinne vauhdilla kunnes tapasin nykyisen mieheni ja muutin takaisin suomeen. olen tällä hetkellä yhden lapsen +eläinlauman kotiäiti ilman loppututkintoa. elämänarvot menivät uusiksi ja nyt arvostan paljon maanläheisempää linjaa.
ei, en todellakaan voinut kuvitella tällaista elämää.

Kyllä aika pitkälle :) Olen aina ajatellut, että menen nuorena naimisiin ja hankin lapsia.. Noh, papin aamen on kuultu, mutta lasta ei vain näy :( Eli avioliitto on mennyt suunnitelmien mukaan, mutta en uskonut että alle 20v. voisi kärsiä lapsettomuudesta..

Kaikkee on 10 vuden aikana sattunut, hyvää ja huonoa. Paljon on kuitenkin saavutettu. Mustakin piti tulla klassisesti eläinlääkäri. No ei tullu mutta yliopiston kävin ja musta tuli toisen alan "osaaja". Haaveilin aina maailmalla matkailemisesta ja sitä ollaan kumppanin kanssa tiuhaan tehty, asutaankin nyt ulkomailla. Kaksi lasta oli aikanaan ajatuksissa, joskin luulin ettei vielä tähän aikaan. Nyt meillä on kaksi ihanaa tyttöä. Elämä un upeesti kuosissaan. Ai niin, musta piti kyllä tulla jotain suurta, jollakin tavoin merkittävä henkilö :laugh: (ei julkkis) mutta sillä saralla vielä huikeesti töitä. B)

En olisi uskonut kymmenen vuotta sitten että nyt minulla on kaksi ihanaa poikaa,ihana aviomies ja villis,toinen talo rakenteilla ja kaikki hyvin.Olen onnellinen kun minulla on ihana perhe ja tulevaisuus näyttää valoisalta. =)

en ois kyllä uskonut että asiat on oikeesti nyt näin hienosti.10vuotta sitten mä olin ihan tajuton paska ihminen!!!
En ois koskaan uskonut että Meille suodaan 2 maailman ihaninta lasta,mulle ihana mies,pääsen naimisiin ja saan oman kodin.
Välillä tuntuu etten ansaitse tätä kaikkea mutta ehkä mä sitten kuitenkin ansaitsen kun kaiken sen olen saanut :D

En olisi uskonut, mies on vaihtunut ajan saatossa ja avioero koettu, samoin uusi avioliitto.
Vähän sekavaa kaikki ollut joskus.
Onneksi nyt kaikki ok.
En olisi voinut uskoa, että menetän pienessä ajassa mummini, enoni, tätini ja äitini :'(

En todellakaan. Ajattelin asuvani mökissäni koirieni kanssa ikuisesti vanhanapiikana. En koskaan ajatellut meneväni naimisiin saatika hurjimmissa kuvitelmissanikaan tulevani äidiksi.
Ei sitä 3-kymppinen villi ja vapaa sinkku mitään tulevaisuudesta tosiaankaan tiennyt.

Yhteistyössä