Olisitko valmis maksamaan lapsesi kouluruoasta?

Iltasanomien sivuilta löytyi keskustelua, että kun siitä nyt tingitään.. Eihän se kovin montaa euroa ole per nenä muutenkaan nykyään, niin itse voisin ihan hyvin maksaa siihen vaikka euron per lapsi päivässä, eihän se tekisi kuin 20e kuukaudessa - jotta lapsi saa terveellistä ja monipuolista muonaa jatkossakin syötäväkseen :)
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Iltasanomien sivuilta löytyi keskustelua, että kun siitä nyt tingitään.. Eihän se kovin montaa euroa ole per nenä muutenkaan nykyään, niin itse voisin ihan hyvin maksaa siihen vaikka euron per lapsi päivässä, eihän se tekisi kuin 20e kuukaudessa - jotta lapsi saa terveellistä ja monipuolista muonaa jatkossakin syötäväkseen :)
samoin minä.
 
vieras
Kyllä, ehdottomasti. Pääasia että saavat siellä kunnon ruuan syödäkseen. Laitan ite kotonakin vielä iltaruuan, mutta silti. Saahan aikuisetkin (halutessaan) kunnon lounaan päivällä.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
olisin jos se todellakin muuttuu täällä niin että 3x viikossa puuroa ja 2x makkaraa tms :kieh:

Niin no, meillä oli paikallislehdessä, että kasviksia vähennetään, pehmeää leipää vain harvoin ja lisätään keittoja ja puuroja.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
olisin jos se todellakin muuttuu täällä niin että 3x viikossa puuroa ja 2x makkaraa tms :kieh:

Niin no, meillä oli paikallislehdessä, että kasviksia vähennetään, pehmeää leipää vain harvoin ja lisätään keittoja ja puuroja.
Keitot on ihan jees, koska niissä on vähän kasviksiakin mukana. Täältä poistettiin muutama vuosi sitten listalta porkkanasosekeitto ja pinaattikeitto koska niitä meni liikaa o:
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
olisin jos se todellakin muuttuu täällä niin että 3x viikossa puuroa ja 2x makkaraa tms :kieh:

Niin no, meillä oli paikallislehdessä, että kasviksia vähennetään, pehmeää leipää vain harvoin ja lisätään keittoja ja puuroja.
meillä menossa kaupunginvaltuustoon tms ehdotus: pehmeät leivät pois kokonaan ja salaatit/raasteet. 3xviikossa tosiaan puuroja ja kokolihan tilalle makkara. tämä olisi ehdotus päiväkodit ja koulut
 

Yhteistyössä