Olisitko suuttunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Eli miehellä oli aamulla niin kiire että näköjään unohtanut että mulla on syntymäpäivää, ei ainakaan sanonut mitään. Sitten mä soitin joskus klo 9, ja muistutti hänelle mihin meijän pitää mennä tänään, sitten kuulin sanan ettei hän ehdi, mä laitoin luurin kiinni ja lähetin hänelle txt, sellainen ei kovin kiva. Nyt se soitaa tai soitanut jo monta kerta, mä en halua edes vastata. Kun mua ärsytti, että se unohdi aamulla minusta vaikka sekin vielä ok, mutta meijän yks tärkeä meno mihin hän ei ehdi, en voi kestää. Olen niin hermostunut tästä, että räjähdän varmasti hänelle kun se kotiin joskus tulee tänään, ei pelastaa edes lahja

[QUOTE="nyt";25734245]on pakko kysyä ikääsi. Voiko aikuisella ihmisellä syntymäpäivä olla noin iso juttu???[/QUOTE]
27 ja kiitos masentaa, että ei ole enää kun 3v ja olen 30

En olisi. Meillä ei ole tapana tehdä syntymäpäivistämme isoa numeroa, aina emme osta edes syntymäpäivälahjoja toisillemme, ja onnittelemme sitten kun satumme muistamaan, jos toinen ei muistuttele :D

Iästä stressaaminen on turhinta energianhaaskuuta mitä voi harrastaa.Aikaiseen hautaan semmoinen numeroista huolehtiminen vie.Enkä mä tosiaan jaksaisi tuollaisesta kiukutella.Sitä paitsi,jos et kerran halua vanheta niin miksi se synttärit pitää edes muistaa sitten?Eikö tuo nyt ole hiukan ristiriitaista..?

Kyllähän se harmittaa jos toinen unohtaa, mutta oletko varma ettei miehesi vain kiusoittele sinua?
Ehkä hän vain haluaa sinun luulevan että unohti.

Ja jos työasioissa on tapahtunut jotain todellaa kiireellistä ja stressaavaa niin en suuttuisi että aamulla unohti.

jatkaa; miksi masentaa? Minusta elämä vain paranee kun ikää tulee lisää :)

Ja ymmärrän, että harmittaa jos mies unohtaa jonkin tärkeän menon. Suuttua en jaksaisi, sillä pitäisin huolen, että se tärkeä meno on myös miehellä muistissa.

[QUOTE="männinkäinen";25734268]Kyllähän se harmittaa jos toinen unohtaa, mutta oletko varma ettei miehesi vain kiusoittele sinua?
Ehkä hän vain haluaa sinun luulevan että unohti.

Ja jos työasioissa on tapahtunut jotain todellaa kiireellistä ja stressaavaa niin en suuttuisi että aamulla unohti.[/QUOTE]

Näin.

Mä en niinkään suuttuisi, itkisin ehkä suihkulähteen lailla. (mä olen ihan epänormaalin tarkka syntymäpäivästäni, jotain lapsuuden traumoja joista en päästä irti)

[QUOTE="vieras";25734286]Kauanko luulet miehen jaksavan typerää kiukutteluasi kuunnella? Sinä olet aikuinen ja ehkäpä miehelläsi on tärkeä työasia kesken![/QUOTE]

ihan sama

Onkohan tämä joku kulttuurisidonnainen juttu? Miehen perheessä jokaisen sukulaisen synttäreistä tehdään ISOnumero ja auta armias, jos pääsee unohtumaan(Mies siis ei suomalainen). Lisäksi liittävät syntymäpäiviin kaiken laisia taikauskoisia uskomuksia. Esim anopi oli kauhuissaan, kun järjestettiin pojan juhlat ennen varsinaista syntymäpäivää :D

Itse en muista kuin lasten synttärit ja joskus on tullut äitiä muistettua, jos olen sattunut synttäripäivänä kylään.

Ehkä vähän turhan raju rektio ap:lta. Voi sitä harmistua, jos pitää päivää tärkeänä, mutta mykkäkoulu on jo vähän liikaa. Turhaan vaan pilaa oman juhlapäivänsä. Tosin raskaushormoonit saavat kyllä naisen kuin naisen käyttäytymään välillä kohtuuttomasti :whistle:

Itse en siis mitään lahjoja kaipaisi, hyvän syntymäpäivän toivotuksen vain. Suuttua en myöskään "jaksaisi", mutta kyllä mua harmittaisi en sitä toivotusta saisi heti aamusta. Lapsellista ehkä, mutta silti tulisi se pettymys :D.

Niin, ja Onnea Milanna :flower:!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25734312:
Onkohan tämä joku kulttuurisidonnainen juttu? Miehen perheessä jokaisen sukulaisen synttäreistä tehdään ISOnumero ja auta armias, jos pääsee unohtumaan(Mies siis ei suomalainen). Lisäksi liittävät syntymäpäiviin kaiken laisia taikauskoisia uskomuksia. Esim anopi oli kauhuissaan, kun järjestettiin pojan juhlat ennen varsinaista syntymäpäivää :D

Itse en muista kuin lasten synttärit ja joskus on tullut äitiä muistettua, jos olen sattunut synttäripäivänä kylään.

Ehkä vähän turhan raju rektio ap:lta. Voi sitä harmistua, jos pitää päivää tärkeänä, mutta mykkäkoulu on jo vähän liikaa. Turhaan vaan pilaa oman juhlapäivänsä. Tosin raskaushormoonit saavat kyllä naisen kuin naisen käyttäytymään välillä kohtuuttomasti :whistle:

No joo, mun äiti kans samanlainen, hänelle se tarkoita vielä enemmän kuin minulle:D. Mulla tänään vielä onneks sellainen olo, että en jaksa enk pystyy juhlia....

Mä laitoin muuten aika nolo txt miehelle. Ensiks haukuin hänet, sitten kirjoitin että mee helv...n ja älä soita mulle ja että hän on sellainen ja sellainen ja huomaa vain itseä, eli kamalan pitkää, loistava viesti... kun isti niin vihaiseksi. Mua oikeasti ei tarvi kun vähän suututta nyt ododtusaikana, mä olen kuin hirviö heti... vaikkaolen muutenkin temperamenttinen. Mies varma taas ei ymmärrä mistä on kysee

No joo, mun äiti kans samanlainen, hänelle se tarkoita vielä enemmän kuin minulle:D. Mulla tänään vielä onneks sellainen olo, että en jaksa enk pystyy juhlia....

Mä laitoin muuten aika nolo txt miehelle. Ensiks haukuin hänet, sitten kirjoitin että mee helv...n ja älä soita mulle ja että hän on sellainen ja sellainen ja huomaa vain itseä, eli kamalan pitkää, loistava viesti... kun isti niin vihaiseksi. Mua oikeasti ei tarvi kun vähän suututta nyt ododtusaikana, mä olen kuin hirviö heti... vaikkaolen muutenkin temperamenttinen. Mies varma taas ei ymmärrä mistä on kysee

Huuu, eiköös hän juuri ostanut sulle uuden autonkin :stick:...Ehkä pyytäisin sinuna kuitenkin anteeksi tuota.

Ehkä kanattaisi lähettää miehelle hempeä lepyttelyviesti kera anteeksipyynnön. Ei hän kuitenkaan kovin suureen rikokseen ole syyllistynyt :)

Yhteistyössä