olisitko sinä voinut olla huomaamatta raskauttasi?

eli onko raskautesi ollut ns. oireeton, pieni maha etc.
kun ymmärrän sen ettei välttämättä tajua olevansa raskaana ennenkuin lapsi alkaa potkia mutta kummastuttaa se että joku voi mennä loppuun asti ilman että edes mielessä käy raskauden mahdollisuus.. :snotty:
kun itsellä oli ainakin het alusta lähtien hirveä pahoinvointi ja närästys, suonenvetoja,väsymystä,jakuvaa pissahätää,ekat liikkeet tuntu siltä että joku ahven olis sätkiny mahassa... sitten kun poitsu alko oleen iso niin ei niitä potkuja olsi voinu olla huomaamatta, siellä se itseään venytteli varpaat mun kylkiluissa... mahasta näkyi päällepäin kun se venkoili siellä :D
joten jos mulla olis tollasta oirilua niin hakeutuisin kyllä lääkäriin jos ei raskauden mahdollisuus hiipis omaan mieleen... ja eikös sitä sanota että vaikka käyttää ehkäsyä niin kannattaa testata mikäli esiintyy pahoinvointia tai tolkutonta väsymsytä etc. :snotty:
 
Vivian
Viikolle 20 olisin mahan puolesta voinut olla huomaamatta, mikäli pillereitä olisin syönyt putkeen. Mutta kun menkat jäivät pois, niin ei sille oikein muutakaan selitystä olisi ollut.
 
Juu en todellakaan ois voinu olla huomaamatta. Mulla oli heti alusta asti kaikki mahdolliset raskausoireet, ja varmaan mahdottomatki :D Liikkeitä tuntu rv 13 lähtien ja mahaki kasvo aikamoista tahtia.

Siinä vaiheessa kun herää keskellä yötä siihen että on molemmissa jaloissa järjetön suonenveto ja yrittää valvavan mahan kans päästä ylös niillä kramppaavilla koivilla, tuntee todellakin olevansa raskaana :LOL:
 
no en usko että tervejärkinen nainen ei huomaisi raskauttaan missään vaiheessa. puoli väliin raskautta voisi helpostikin mennä tietämättä mutta KUKAAN nainen ei ole niin pieni loppuraskaudesta etteikö sitä alkaisi ihmettelemään saati lapsen liikkeitä vaikka olisi kuinka rauhallinen sikiö kyseessä.
tuntuu vain noissa tapauksissa joista lööpeissä lukee ettei muka ole tiennyt olevansa raskaana ja järkyttyy synnyttäessään että kyseessä on mielenterveysongelmainen ihminen.
 
vieras
minulta kysyttiin nuorimman syntymän jälkeen,että oletko ollut ihan oikeasti raskaana,mistä mahasta lapsen tein.MUTTA,minä ihan varmasti itse tiesin olevani raskaana,lapsi oli reilu neljä kiloa.
 
vieras
Suunnilleen rv 30 asti olisin voinut olla raskaana tietämättäni. Ei ollut pahoinvointia yms, liikkeet tuntuivat myöhään edessä olevan istukan vuoksi ja ensin niitä voi selittää jollain mahavaivoilla. Tuolloin ei enää mahan kasvua pystynyt selittämään lihoamisella.
 
pöpökkä
no en kyllä todellakaan:) maha oli kyllä niin iso ja raskausmaha että ei olisi voinut jäädä huomaamatta. oireitakin oli ja menkatkin jäivät pois. olisin kyllä jossainvaiheessa alkanut ihmettelemään kasvavaa mahaa ja sitä kun ei menkkoja ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Juu en todellakaan ois voinu olla huomaamatta. Mulla oli heti alusta asti kaikki mahdolliset raskausoireet, ja varmaan mahdottomatki :D Liikkeitä tuntu rv 13 lähtien ja mahaki kasvo aikamoista tahtia.

Siinä vaiheessa kun herää keskellä yötä siihen että on molemmissa jaloissa järjetön suonenveto ja yrittää valvavan mahan kans päästä ylös niillä kramppaavilla koivilla, tuntee todellakin olevansa raskaana :LOL:
joo mie tiiän sen tunteen kun yrittää sen valtaisan mahan kanssa loikkia pimeessä makuuhuoneessa yhdellä jalalla vuorotellen että loppuis se suonenveto... samaten että heräs siihen närästykseen :LOL:
 
musta ei kyllä ulkopuoliset huomannu ennen vk 15 mutta kyl mie ite tiesin :D
jotenkin vaan tuntuu että joillain on vaan niin hirvee kieltäminen käynnissä.. siis esim teinitytöillä jotka eivät muka ole huomanneet.. siis eivät tahdo edes itselleen myöntää ja kun ei sitä myönnä niin ei sitä tarvitse miettiä.. :snotty:
mutta en väitä etteikö voisi käydä niin että raskauttaan ei huomaa.. jos ei ole oireita ja menkatkin tulee normaalisti, niin ennenkuin lapsi ihan todella myllertää siellä masussa niin voi olla ettei sitä raskautta pidä todennäköisenä..
 

Yhteistyössä