Olisitko ns. HYVÄ SAALIS?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jos nyt tällä hetkellä olisit vapailla markkinoilla (tai jos oletkin ihan oikeasti) niin pidätkö itseäsi tavoittelemisen arvoisena ja hyvänä löytönä?

Mä en kyllä keksi miksi mä olisin mikään helmi :(

Kyllä vain! Täytyy tähän ketjuun kehaista ettei mua ole koskaan jätettykkään. Tiedän oman arvoni saalistusrintamalla :D hähää

MUTTA mulla pian 2 lasta.. :D Se muuttaa kyllä... *peruu puheensa osittain koska tietää ettei kaikille helmimiehille kelpaisi YH ( siis jos olisin yh ) *

nih
Ulkonäöllisesti olen ihan tavallinen. En ruma, mutten todellakaan kauniskaan. Ikääkin on jo 30. "Erikoisuutena" erittäin hyvä koulutus ja hyvinpalkattu vakituinen työ. Ehkä se jollekin merkitsee jotakin? Toisallta riippumaton kait älykkääksikin luettava nainen pelottaa miehiä tiehensä... Eli ei; en olisi hyvä saalis:)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Masentavaa. Mä siis olen oikeasti ihan kauhea tai sit mulla vaan on itsetunto pakkasella.
Sun itsetuntos on nyt kevätauringon jyrsimä juusto...
Monien kevät- ja kesäaurinkojen. Mä olisin vapaana kyynistynyt 2 lapsen yh. Duunari ja ärsyttävä kiukutteleva omiin kaavoihinsa kangistunut muka-hauska nahistunut akka.
Tätä kaikkea (paitsi virallisesti yh) olen jo nyt.

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Riippuu näkökulmasta.
Miehen näkökulmasta? Tai no, kai ne miehetkin voi haluta eri asioita...
Ei, vaan minut voi ajatella eri näkökulmista. Olen se köyhä (=matalapalkkainen) ja parhaat päivänsä nähnyt (=vanha) yh, joka ei ole onnistunut parisuhteissa ja jolla vieläpä neurologinen "fiba".

Toisesta kulmasta ajateltuna olen siniverisestä perheestä (sukutausta "kunnossa" ), olen koulutettu moniosaaja ja kohtuullisen älykäs yksilö ja perintöäkin tiedossa jonnin verran.

Mitä pitää tärkeänä, mitä haluaa ihmisestä nähdä. Sehän se merkitsee.

ap
Riippuu näkökulmasta.
Miehen näkökulmasta? Tai no, kai ne miehetkin voi haluta eri asioita...
Ei, vaan minut voi ajatella eri näkökulmista. Olen se köyhä (=matalapalkkainen) ja parhaat päivänsä nähnyt (=vanha) yh, joka ei ole onnistunut parisuhteissa ja jolla vieläpä neurologinen "fiba".

Toisesta kulmasta ajateltuna olen siniverisestä perheestä (sukutausta "kunnossa" ), olen koulutettu moniosaaja ja kohtuullisen älykäs yksilö ja perintöäkin tiedossa jonnin verran.

Mitä pitää tärkeänä, mitä haluaa ihmisestä nähdä. Sehän se merkitsee.
Hmmmm, mielenkiintoista. Nuo ominaisuudet kyllä karsii miehiä, mut toisaalta ne ehkä (?) jättää jäljelle ne jännittävimmät ja kiehtovimmat.

Yhteistyössä