Määrittele mustaverisyys. Ainahan se riippuu myös siitä, joka sitä saalista hamuaa. Jonkun ihmisen toivekumppani voi olla toisen painajainen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks mustaverisyys rasite vai ei?Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ei, vaan minut voi ajatella eri näkökulmista. Olen se köyhä (=matalapalkkainen) ja parhaat päivänsä nähnyt (=vanha) yh, joka ei ole onnistunut parisuhteissa ja jolla vieläpä neurologinen "fiba".Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miehen näkökulmasta? Tai no, kai ne miehetkin voi haluta eri asioita...Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Riippuu näkökulmasta.
Toisesta kulmasta ajateltuna olen siniverisestä perheestä (sukutausta "kunnossa" ), olen koulutettu moniosaaja ja kohtuullisen älykäs yksilö ja perintöäkin tiedossa jonnin verran.
Mitä pitää tärkeänä, mitä haluaa ihmisestä nähdä. Sehän se merkitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja headless barbie:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jaa, mutta ei täällä mistään ansoista kukaan nainen ole puhunu ..Alkuperäinen kirjoittaja headless barbie:Ei tuota vaikeuksia kiertää, mutta Ansathan on naispuolisia! :attn: Nytkö se päättömän varsinainen luonne paljastui?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Vai vielä saalis. Ansa ennemminkin, kannattaa kiertää kaukaa :wave:
paitsi sinä.