Olisitko loukkaantunut? Miehen suusta kuultua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja merilä kai ehkä;27773048:
jo menee hyvin kun noin mitättömistä asioista sadaan draama aikaiseksi
Tekisi mieli yleistää enemmänkin mutta sanon nyt vaan että jotkut naiset rakastavat draamaa ja jos sitä ei ole niin sitä kehitetään ihan arkipäiväisistä asioista. En ikinä ole ymmärtänyt enkä tule ymmärtämään miksi näin on. On oikeastaan käsittämätöntä että vain puolet avioliitoista päättyy eroon koska mikään ei kyrpiinnytä enemmän kuin turha draama.

Sanotaan nyt näin, että mä olen niin fiksu etten mene kyselemään mieheltä MITÄÄN k.o. ongelmaan liittyvää kesken auton rempaamisen. Se tulee itse päivivittämään mut tilanteen tasalle kunhan on saanut työnsä valmiiksi. Mun miestä ainakin ottaisi pannuun jos kesken autonalla vääntämisen menisin huhuilemaan että voiko sillä ajaa huomenna.... Ja niin kyllä menis multakin jos osat olisi päinvastoin!

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...kyllä saisi olla jatkuvasti suuttunut jos tuollaisesta suuttuisin. Meillä mies heittää usein tuollaista läppää esim. Jos nainen on kolme metriä kauempana hellasta niin se on karkuteillä jne. Juttua. Itse nauraa räkätän, kun en tosiaankaan jaksa suuttua mitättömistä asioista. Varsinkin kun usein kyselen tyhmiä. En tajua tekniikasta mitään, enkä kyllä autoistakaan.

Ap:n tilanteessa olisin miehenä tulkinnut kysymyksen vittuiluksi ja olisin voinut vastata ihan samalla tavalla.

Mutta sinun miehesi tapausta, en hyväksyisi millään tavalla - nainen kolme metriä hellasta on karkuteillä. Sovinismia en suvaitse lainkaan! Enkä myöskään palkitse sellaista käytöstä naurulla!

Jos se olisikin heitetty pilke silmäkulmassa, niin ok. Mutta sillai vittuilemalla sanottuna, naapurien kuullen se minusta kuulosti lähinnä tahalliselta nolaamiselta.
Joo, todennäköisesti ylireagoin, mutta on nyt kumma jos ei voi kysyä... Ja kuiten sanoi, en tiennyt MIKÄ vika siellä on (tiesin vain, että liittyypolttimoihin ja sitten kuului juttua oikosuluista jne), enkä todellakaan pysähdy tien laitaan jos ajovalon huomaan palaneen.

Mä en missään nimessä menis tuossa tilanteessa kysymään yhtään mitään, vaan odottaisin että mies on valmis ja tulee itse raportoimaan tilanteesta. Mun mies on kans sellainen, että jos kiroten koittaa jotain korjata ja on ihan hiton kypsä koko hommaan, niin sieltä voi tulla vastaukseksi ihan mitä tahansa. Ei tarkoita sitä, että haluaa olla mulle ilkeä, vaan on vaan pahalla tuulella siitä hommasta.

Vähän sama kuin jos mä olen täydessä kiukussa lapselle jostain asiasta ja mun mies tulis siinä kohtaa kysymään että mitä tänään syödään, niin ei mun äänensävyni sekunnissa vaihdu, vaan todennäköisesti tiuskaisisin takaisin, että kato perkele kaapista.

[QUOTE="poikia3";27773584]Ap:n tilanteessa olisin miehenä tulkinnut kysymyksen vittuiluksi ja olisin voinut vastata ihan samalla tavalla.

Mutta sinun miehesi tapausta, en hyväksyisi millään tavalla - nainen kolme metriä hellasta on karkuteillä. Sovinismia en suvaitse lainkaan! Enkä myöskään palkitse sellaista käytöstä naurulla![/QUOTE]

hei jätkät! minä osaan korjata auton jos se on siitä kyse! Käytän aivojani! moni jätkä ei osaa...ja ihan nainen!

[QUOTE="vieras";27773669]hei jätkät! minä osaan korjata auton jos se on siitä kyse! Käytän aivojani! moni jätkä ei osaa...ja ihan nainen![/QUOTE]

En ole varma mitä tarkoitit, mutta se on varmaa että kohta palstan "miehet" ryntäävät naureskellen kertomaan, että akat ei osaa edes ajaa autoa, saati sitten korjata.

Mä en tajua näitä vastauksia. En. Kyllä mustakin tollanen tuntuisi kurjalta. Ehkä olen sitten "herkkänahkainen", mutta kavereitteni mielestä ainakin siedän aivan liikaa mieheltäni, joka olisi voinut tiuskaista jotain vastaavaa.

Mikä hiton nolaus? Voi jestas, että jotkut voi olla lapsellisia :D

Jos mä olisin kuullut naapureilta tommosta sananvaihtoa niin en tosiaan olis ajatellut sitä minään nolauksena...

[QUOTE="vieras";27773669]hei jätkät! minä osaan korjata auton jos se on siitä kyse! Käytän aivojani! moni jätkä ei osaa...ja ihan nainen![/QUOTE]

No meillä minä olen parempi autojen kanssa, mutten osaa sitä korjata. Ei ole tarviskaan - olen hyvä ihan muissa asioissa, ja saan niistä palkkaa, jotta voin sitten ajaa autoni korjaamolle.

Tuo miehesi vastaus kuulostaa minusta oudolta koska meillä mies vastaisi kysymykseni.
En tiedä tai ymmärrä mitä pahaa tuossa kysymyksesssä oikein on ( ei vaikuta vittuilulta). Eikö ole hieman hermoheikkoutta jos tuolaisesta kysymyksestä pitää naljailla.
Ei siitä kuitenkaan useamman tunnin mykkäkoulua kannata alkaa pitää,mutta sain sellaisen käsityksen,että suhteenne rakoilee jo valmiiksi ja siksi molemmat sitten tiuskii ja erot mielessä.

Tuo miehesi vastaus kuulostaa minusta oudolta koska meillä mies vastaisi kysymykseni.
En tiedä tai ymmärrä mitä pahaa tuossa kysymyksesssä oikein on ( ei vaikuta vittuilulta). Eikö ole hieman hermoheikkoutta jos tuolaisesta kysymyksestä pitää naljailla.
Ei siitä kuitenkaan useamman tunnin mykkäkoulua kannata alkaa pitää,mutta sain sellaisen käsityksen,että suhteenne rakoilee jo valmiiksi ja siksi molemmat sitten tiuskii ja erot mielessä.

Samaa mieltä. Päinvastoin, kuin joku tuolla edellä arveli, luulen että jos osat olisivat olleet päinvastoin, ap olisi haukuttu räkyttäväksi tiukkisvaimoksi. Siis mies käytännössä haukkui naapureiden kuullen ap:ta idiootiksi. Mukavaa.

Ehkä peilaan tilannetta omaan suhteeseeni, jossa tuollainen tiuskiminen mieheltä oli arkipäivää, ja siis paljonpaljon pahempia v***luja heitteli ihan arkipäiväisissä tilanteissa. Jos ap:lla on sama tilanne, ymmärrän hyvin. En silti alkaisi lapsille asiaa purkamaan tai mustamaalaamaan miestä. Tuon mökötyksenkin ymmärtää, jos tiuskiminen on jatkuvaa.