Olisitko loukkaantunut? Miehen suusta kuultua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on?

Vieras
Mun autossa oli joku polttimohässäkkä, jota mies kiroten korjasi. Vika ei ollut suuri, mutta tapansa mukaan hermostuu heti jos kaikki ei mene just niinkun herra haluaa ja heti.
Itse en tajua tajua autoista mitään ja mies tietää sen. Aikani sitä äyskimistä (kuinka paskan auton olenkaan ostanut blaablaablaa) kuunneltuani kysyin ihan normaalisti, että voiko autolla huomenna ajaa - kun en tiennyt vaikuttaako tämä vika toimintaan tai siihen, että autolla ylipäätään uskaltaa lähteä liikenteeseen.
"Kyllä sä kysyt viisaita!!" oli miehen vastaus :( Onneksi naapurikin kuuli sen, niin ei mennyt nolaus ihan hukkaan :kieh:

Voi helvetti. En todellakaan kysynyt vittuillakseni vaan siksi, etten lähde autolla jossa jotain häikkää valoissa. En ole puhunut miehelle koko iltana mitään. Lapset kysyi miksi, niin sanoin vain, että koska isänne mielestä mä kysylen vain tyhmiä niin parempi etten puhu mitään. Ei tää helppoo oo viime aikoina ollut, mutta jotenkin olisin taas niin valmis eroamaan...

[QUOTE="vieras";27772903]En vaan hävettäisi miksi menin kysymään niin tyhmiä.[/QUOTE]

Mun mielestä tyhmiä kysymyksiä ei olekaan, on vain tyhmiä vastauksia/vastaajia ;)

Ja oikeesti, jos autossa ei pala joku valo niin en todellakaan lähde sillä liikenteeseen. Nyt en tiennyt palaako vaiko eikö pala vai onko vika jossain muualla tai isompi tms.

Mun mielestä tyhmiä kysymyksiä ei olekaan, on vain tyhmiä vastauksia/vastaajia ;)

Ja oikeesti, jos autossa ei pala joku valo niin en todellakaan lähde sillä liikenteeseen. Nyt en tiennyt palaako vaiko eikö pala vai onko vika jossain muualla tai isompi tms.

Oletko kaiken lisäksi sokea vai miksi et itse näe palaako se valo vai ei. Kyllä minun mielestä on olemassa tyhmiä kysymyksiä ja sinun kysymys kyllä vetää vertoja megatyhmyydelle.

Ei tollasesta saa loukkaantua. Ymmärrettävästi miehellä pinna kireällä kun homma ei mene sujuvasti - polttimoiden vaihto on moneen autoon aika hankalaa.

Jos tilanne olis ollut toisinpäin niin olis kommentit täälläkin toisenlaisia...

Mun autossa oli joku polttimohässäkkä, jota mies kiroten korjasi. Vika ei ollut suuri, mutta tapansa mukaan hermostuu heti jos kaikki ei mene just niinkun herra haluaa ja heti.
Itse en tajua tajua autoista mitään ja mies tietää sen. Aikani sitä äyskimistä (kuinka paskan auton olenkaan ostanut blaablaablaa) kuunneltuani kysyin ihan normaalisti, että voiko autolla huomenna ajaa - kun en tiennyt vaikuttaako tämä vika toimintaan tai siihen, että autolla ylipäätään uskaltaa lähteä liikenteeseen.
"Kyllä sä kysyt viisaita!!" oli miehen vastaus :( Onneksi naapurikin kuuli sen, niin ei mennyt nolaus ihan hukkaan :kieh:

Voi helvetti. En todellakaan kysynyt vittuillakseni vaan siksi, etten lähde autolla jossa jotain häikkää valoissa. En ole puhunut miehelle koko iltana mitään. Lapset kysyi miksi, niin sanoin vain, että koska isänne mielestä mä kysylen vain tyhmiä niin parempi etten puhu mitään. Ei tää helppoo oo viime aikoina ollut, mutta jotenkin olisin taas niin valmis eroamaan...
Aloittajassa yhdistyy monta ammttiyhpalstailijan perusvikaa. Miesrukka.

[QUOTE="vieras";27772943]Oletko kaiken lisäksi sokea vai miksi et itse näe palaako se valo vai ei. Kyllä minun mielestä on olemassa tyhmiä kysymyksiä ja sinun kysymys kyllä vetää vertoja megatyhmyydelle.[/QUOTE]

Mä en ollut sitä kotteroa rassaamassa, olin vain kuuloetäisuudellä. Ja kun puhui jotain sulakkeista, oikosuluista tms niin mistä olisin voinut tietää. Ja kun katsoin autoon päin, siinä ei enää ollut virtoja päällä jonka perusteella olisin mitään johtopäätöksiä voinut tehdä.

Ja kyllä. Olen ihan übertyhmä mitä autoihin tulee ja sen vuoksi en niiden huoltoon puutukaan.

No en olisi loukkaantunut. En ymmärrä, että miten jotkut voi olla noin ns. yliherkkiä kaikelle vähänkin loukkavalle tai ilkeälle. Tuollaisista pikkujutuista pidetään mykkäkoulua ja mietitään eroa. Pääsisit itsekin helpommalla, jos opettelisit kestämään jotain negatiivisia sanoja, sellaisia tulet varmasti kohtaamaan jatkossakin.

[QUOTE="vieras";27772984]Mutta päätit sitten letkauttaa jotain kummaa kesken rempnttihomman.[/QUOTE]

Mies oli jo lopettamassa "sen paskan", kuten tätä autovalintaani kutsui, rassaamisen. Koska tarvitsen autoa työssäni päivittäin, täytyy mun tietää voiko sillä ajaa vai ei.

kun ei tiennyt missä vika!!!! ja sinä kyselet! siis miehiäkin vituttaa!

Sillon kun meillä mies tiuskii tuolla tavalla, hällä on sokerit alhaalla, joten mie en olisi loukkaantunut vaan komentanut miehen välipalalle. Odottanut, että on syönyt ja sitten kysynyt uudestaan.

Mies stressasi auton korjaamista, ei meinannut löytää vikaa tms... tai joutuu jatkuvasti korjailemaan autoasi.

Kysymyksesi "voiko autolla huomenna ajaa" eli osaatko edes korjtata sitä saattoi v*tuttaa.

... näemmä joku oli jo veikannutkin samaa :)

En suuttuisi tuollaisesta. Eikä auto käyttökelvoton ole, jos joku polttimo ei pala... Jos vaikka tien päällä huomaat, että joku lamppu on pimeänä, niin pysäytätkö tien poskeen ja kutsut hinausauton?
Mutta nythän miehesi sitten voikin hyvillä mielin lähteä vaikka baariin, kun ei jaksa mökötystä katsella :)

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...kyllä saisi olla jatkuvasti suuttunut jos tuollaisesta suuttuisin. Meillä mies heittää usein tuollaista läppää esim. Jos nainen on kolme metriä kauempana hellasta niin se on karkuteillä jne. Juttua. Itse nauraa räkätän, kun en tosiaankaan jaksa suuttua mitättömistä asioista. Varsinkin kun usein kyselen tyhmiä. En tajua tekniikasta mitään, enkä kyllä autoistakaan.