Olisipa kiva saada joskus joku synttärilahja mieheltä.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas sai pettyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taas sai pettyä

Vieras
Ei tarvitse olla mitään kallista tai monimutkaista. Ihan vaikka suklaalevy riittäisi ja sydänmuotoinen Geisha-rasia ylittäisi odotukset moninkertaisesti. Että nyt edes jollakin tavalla muistaisi ja huomioisi.

Mutta ei. "Emmä keksi mitään. Sun pitää tarkasti kertoa mitä sä haluat että mä osaan ostaan."

Aika tyhmäksi tuntisin itseni toivomassa "no osta vaikka suklaalevy, sellainen Fazerin sininen missä on keltainen kulma".
 
Heippa, meitä on niin monta samassa jamassa. En minäkään kehtaa muistutella, koska en ylipäätään osaa koskaan pyytää mitään, mieluummin annan itse. Mutta pahaltahan tuo tuntuu, jos oma mies ei merkkipäivinä muista mitenkään. Enkä ole mitenkään tottunut siihen ylipäätään kasvatuksen perusteella, että minun on aina saatava jotakin. Aivan sama, vaikka kaikki muut unohtaisivat kaikki päiväni, oma mies on eri asia.
 
Mun mies ostaa joskus, joskus ei. Melkein on mennyt niin, että joka toinen vuosi on ostanut ja joka toinen taas ei. Ja kyse ei ole siitä, että ei muistaisi synttäriäni, muistaa kyllä onnitella. Mutta en tiedä, mitä sen päässä liikkuu, kun ei mitenkään muuten muista. Ja en kans odota mitään suurta ja kallista. Nyt on pikkuhiljaa alkanut petraamaan. Ei se ekana äitienpäivänäkään ostanut mitään, tokana sain kukkasen, kun ulkopuolisetkin hämmästeli sille ekan äitienpäivän jälkeen, että eikö edes kukkaa ollut hankkinut. Tuo on tommonen maalalaisjuntti... :) Mutta olen kyllä itsekin jättänyt aina niinä vuosina ilman lahjaa, kun ei minuakaan ole muistanut, että niin on metsä vastannut kuin sinne on huudettu.
 
tee sille lista vaikka jääkaapin seinään pitkin vuotta toiveista ja sitte se voi välillä vaikkapa katella siitä mitäs sulle ostais =)
mulla tämä on toiminu,ja aina saa jotain mitä haluskin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoo:
Heippa, meitä on niin monta samassa jamassa. En minäkään kehtaa muistutella, koska en ylipäätään osaa koskaan pyytää mitään, mieluummin annan itse. Mutta pahaltahan tuo tuntuu, jos oma mies ei merkkipäivinä muista mitenkään. Enkä ole mitenkään tottunut siihen ylipäätään kasvatuksen perusteella, että minun on aina saatava jotakin. Aivan sama, vaikka kaikki muut unohtaisivat kaikki päiväni, oma mies on eri asia.

niinpä, edes kunnon hslit js pusut. syytän miehen kotioloja. ihme kasvatusta ollu, ei osata onnitella tai pahotella....outooooooo
 

Yhteistyössä