olisin halunnut aloittaa jotain tupperin kaltaista mutta

  • Viestiketjun aloittaja rahaton
  • Ensimmäinen viesti
rahaton
tupperi ei kannata varmaan kun on pieni kylä ja kaksi myyjää on jo ja toinen niistä sukulainen joten mulla ei olis kuitenkaan ostajia....

Onko mitään muuta sitten??

ja kenelle te niitä kauppaatte sitten?? jos ajattelee ettei olis yhtään kavereita eikä oikein paljon sukulaisiakaan niin onko tuollainen sitten edes kannattavaa??
 
"vieras"
Eikai kukaan itseään magneettikoruilla pysty elättämään??? kuka niitä niin paljon ostaa?

Muutenkin noi kauppamisjutut on tosi työläitä. Kyllä ne tutut kerran ostaa, mutta kehtaatko tyrkyttää jatkuvasti? Tupperit ja lasten merkkivaatteet varmaan ainoita, joita ihmiset oikeasti HALUAA ostaa.
 
No ainakin nuo mausteet myy itse itsensä ja ne on kuluva tuote. Kun edellinen pussi loppuu, ostetaan uusi. Helppoa sitten kun saa itselleen toimivan asiakasverkoston.

Mä kokeilin noita magneettikoruja ja oon periaatteessa jälleenmyyjänä edelleen. Tuotteet myy HYVIN, ihan itse itsensä, mutta yli puolet tavarasta kun pitää lähettää takaisin ja vaihtaa asiakkaalle uusi ni ei kestäny hermo mulla. Harmi, tykkäsin ihan TODELLA niistä mutta laatu on ihan sieltä ja syvältä!
 
parhaiten
Parhaiten tuppereillakin pärjää, kun ostajakunta koostuu jostain ihan muusta kuin sukulaisista, ystävistä tai työkavereista. Heille voi tarjota aina välillä, mutta kyllä rahakkaimmat esittelyt tulee ns vierailta. Sukulaisista ja ystävistä on helppo aloittaa, mutta pärjätäkseen on sovittava heidän vieraillensa esittelyjä.
 
Voi voi, monet tekee sitä "päätyökseen", mutta missä sanotaan, että sen pitäs olla ainoa tulonlähde? ;) Mullekin se on enemmän harrastus ja aikas mukava lisä palkan jatkeeksi, enkä muuta tässä kohtaa havittelekaan, sillä tykkään myös leipätyöstäni ja toiseksi, kun on tuo lapsi vielä sen verran "pieni", etten halua olla jatkuvasti "tien päällä" vaan arvostan myös vapaa-aikaa hänen kanssaan.
 
"Liisa"
No ainakin nuo mausteet myy itse itsensä ja ne on kuluva tuote. Kun edellinen pussi loppuu, ostetaan uusi. Helppoa sitten kun saa itselleen toimivan asiakasverkoston.

Mä kokeilin noita magneettikoruja ja oon periaatteessa jälleenmyyjänä edelleen. Tuotteet myy HYVIN, ihan itse itsensä, mutta yli puolet tavarasta kun pitää lähettää takaisin ja vaihtaa asiakkaalle uusi ni ei kestäny hermo mulla. Harmi, tykkäsin ihan TODELLA niistä mutta laatu on ihan sieltä ja syvältä!
Nuo mausteet on ihan hanurista. Todella kalliita verrattuna kaupaan vastaaviin ja muutenkin huonoja. Ja sille joka ei osaa kokata niin löytyy paljon enemmän noita pussivaihtoehtoja isoista marketeista ja huomattavasti pienemmällä rahalla.
 
"Vieras"
Lingon&Blåbergin lastenvaatteet on kivoja. Monessa kotimyyntihommassa on vaan se juju,mettä myyjän on ensin omalla rahalla ostettava kaikki esittelemänsä tuotteet eli vaatii pätäkkää.
 
[QUOTE="Liisa";26766080]Nuo mausteet on ihan hanurista. Todella kalliita verrattuna kaupaan vastaaviin ja muutenkin huonoja.[/QUOTE]

Toki ne on kalliimpia kun niissä on enemmän aitoja makuja ja vähemmän lisäaineita. ;)

Mutta makuasioistahan ei voi kuin kiistellä, joten mielipiteesi sinulle sallitaan kyllä :)
 
Mä kokeilin noita magneettikoruja ja oon periaatteessa jälleenmyyjänä edelleen. Tuotteet myy HYVIN, ihan itse itsensä, mutta yli puolet tavarasta kun pitää lähettää takaisin ja vaihtaa asiakkaalle uusi ni ei kestäny hermo mulla. Harmi, tykkäsin ihan TODELLA niistä mutta laatu on ihan sieltä ja syvältä!
No, sulla on sitten käynyt oikeesti tosi huono mäihä, sillä mä olen ollut jo yli kaksi vuotta mukana ja paremminkin ihmetelly, kuinka vähän olen joutunut mitään palauttelemaan takuuseen Omiakin koruja pitänyt yötä päivää yli kaksi vuotta, eikä ole vielä yhtään hajonnut, eikä tarvinnut takaisin laittaa. Mutta taisit tulla mukaan just silloin, kun noita toimittajista johtuvia ongelmia sattui kasaantumaan useampia. Tuohon on nyt oikeasti puututtu ankaralla kädellä ja toimittajiakin lisätty, joten ehkä ne pilvet alkaa pikkuhijaa häipyä Ex:nkin taivaalta.=)
 
Omiakin koruja pitänyt yötä päivää yli kaksi vuotta, eikä ole vielä yhtään hajonnut, eikä tarvinnut takaisin laittaa. Mutta taisit tulla mukaan just silloin, kun noita toimittajista johtuvia ongelmia sattui kasaantumaan useampia. Tuohon on nyt oikeasti puututtu ankaralla kädellä ja toimittajiakin lisätty, joten ehkä ne pilvet alkaa pikkuhijaa häipyä Ex:nkin taivaalta.=)
Toivotaan tulevia jälleenmyyjiä ajatellen, mutta mulla meni maku koko hommasta. : /
 
ghgfhg
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26766414:
Mä en lähtisi mihinkään tuollaiseen mukaan! Haluan pitää kaverisuhteet erillään kaupankäynnistä. Tupperissa ja vastaavissa joutuisi valjastamaan kaikki ihmissuhteensa kaupallisiin tarkoituksiin eikä mielestäni ole sen arvoista.
Joo, rupeaa tympimään ku ainoat yhteydenotot kaverilta on enää osta sitä osta tätä nyt on niin edullista tai pidä kutsut, kerää tilaus, saat tätä ja tuota lahjaksi. Tai ala nyt ihmeessä myyjäksi.
Vaikka olen sanonut sen sata kertaa että ei kiinosta koko tupperit. Muovikuppeja saan ostettua vaikka halpahallista ja maksan murto-osan siitä mitä tupperin kipoista. Ja ikuinen takuu höpötys ei uppoa... sillä tupperikipin hinnalla ostan vaikkapa 10 tuotetta ja tähän päivään mennessä ne halpparin muovikulhot on säilyneet ihan yhtä hyvin ehjänä kuin sikakalliit tupperitkin.
 
Mä olen alkuun kertonut tutuille että myyn tällaista ja siinä se. Joskus saatan laittaa viestiä et nyt olis hyvä kampanja mutta ehkä kerran vuoteen tai sitä rataa. Ja EN TUPUTA koska vihaan itsekin sitä yli kaiken. Kyllä jos tuollaisella hommalla meinaa pidempään elellä ni PAKKO on laajentaa asiakaspiiriä oman ystävä- ja sukurenkaan ulkopuolelle. Mulla on esim. itselläni verkkokauppa.

Mites ap seksivälineet?
 

Yhteistyössä