Olisiko vapaaehtoisia, joilla hetki ylimääräistä aikaa?

kattelin profiilias ja huomasin että halut vain näin pyynnön saada katsoa. Jos sinulla jossain vaiheessa aikaa niin täällä innoksa koekaniini joka on näistä asioista kiinostunnut ja kokeiltu on ennnekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Rozeanne:
Rakas Huuhaaharjoittelija, minulle olisi tosi tärkeää saada selvyttää elämääni. Tietoa miten voin auttaa elämääni menemään oikeaan suuntaan.
Vastaan sinulle, oletko valmis?
Sytytäthän kynttilän, koen että se on tässä tilanteessa hyvin tärkeää.
Pyydän alkuun sinulle johdatusta, energiaa elämäntilanteesi selkiytymiseen. Lohdusta ja lämpöä sielullesi, rakkaudella.

Tunnen ahdistuksesi, se on kuin panssari joka estää sinua hengittämästä, olemasta se joka tahdot olla. Mutta ei sinun tarvitse taistella noin kovasti, päästä irti kaikesta, jota nyt niin vahvasti sidot itseesi. Kaikki se murhe ja huoli tulevasta, päästä irti siitä. Älä sure etukäteen, sillä se ei vähennä tuntemaasi kipua tulevassa jos sitä olet kohtaava. Älä murehdi etukäteen asioita, joista et ole varma että ne elämääsi tulevat. Koskaan et voi tietää, mikä sinua seuraavassa hetkessä odottaa. Älä siis pelkää turhaan, ethän?

Pyydän sinulle energiaa, joka lohduttaa ja poistaa pelkoasi. Avaa sydäntäsi, jonka olet sulkenut pelkosi takia.

En voi kertoa sinulle, mihin ratkaisuun sinun tulisi tulla. Sinä itse tiedät vastaukset sydämessäsi, mutta tuo ahdistuksesi ja pelkosi sumentaa sen äänen. Sen takia on tärkeää nyt päästää siitä irti. Ymmärrän turhautumisesi, mutta kukaan ei voi tehdä ratkaisuja puolestasi eikä kertoa sinulle, minne sinun tulee mennä. Kaikki tiet vievät kuitenkin lopulta oikeaan määränpäähän, osa mutkitellen, osa suorempaa reittiä, muistathan :)

Haluan nostaa sinulle enkelikortin viestiksi ja lohdutukseksi

"Usko

Usko on niin voimakas hyve, että se siirtää vuoriakin. Enkelit muistuttavat sinua kuitenkin siitä, ettei sinun kannata uskoa ihmisiin ja tilanteisiin sokeasti. Käytä maalaisjärkeäsi ja erottelukykyäsi äläkä luovuta omaa voimaasi muille. Usko sen sijaan itseesi ja korkeampiin voimiin. Rukoile pyyteettömästi hiljaisesta, viisaasta sisimmästäsi käsin ja tiedä, että toiveesi toteutetaan. Toimi kuin pyytämäsi asia olisi jo muuttunut todeksi. Se on uskoa.
Enkelisi ohjaavat sinua lujittamaan uskoasi Äärettömään.
Voimalauseesi: Uskon, että maailmankaikkeus tukee minua"

Toivon koko sydämestäni, että sait kauttani lohtua ja apua tilanteeseesi. :hug:
 
Aapiskukko jatkaa*
Alkuperäinen kirjoittaja Aapiskukko:
Heippa, minä myös olisin valmiina :) 34wee lapsellinen nainen:)
Voisin myös tehdä vaihtarin sulle, harjoittelija olen mutta välillä saanut ihan kivaa palautetta. Aikoja en osaa katsoa, mutta jotain eksaktia asiaa/tilannetta koetan selkeytellä korteillani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Kaipaisin minäkin eräitä vastauksia.. Jos sinulla vain olisi aikaa.
Viestisi kosketti.
Nostan sinulle enkelikortteja, toivon ja uskon että niitten kautta saat johdatusta tilanteessasi.

"Tarkoitus

Enkelit muistuttavat sinua siitä, että kohtaat jokaisen tilanteen tai ihmisen elämässäsi jostakin tietystä syystä.
Tilanteen on ehkä tarkoitus vahvistaa sinua ja tarjota sinulle mahdollisuus päästää irti menneistä tai antaa anteeksi, vapautua pinttyneistä tavoista tai saada hyvä mieli.
Elämäsi tarkoitus on tehdä sitä, mikä tuottaa sinulle iloa, tyydytystä ja täyttymystä. Kun tavoittelet näitä sielun perusominaisuuksia, kuljet kohtalosi polkua. Kun pääset elämänpolullesi, älä anna minkään tai kenenkään estää sinua toteuttamasta elämäntehtävääsi.
Sinua opastetaan pyytämään enkelisi apua löytääksesi jonkin nykyisen elämäntilanteesi merkityksen tai elämäntehtäväsi, jos olet siihen valmis. Yhdistä vahvuutesi ja tahdonvoimasi toisiinsa, ja pidä aikomuksesi vakaana toteuttaaksesi tarkoituksesi. Enkelit ovat tukenasi, ja sinä onnistut.
Voimalauseesi: Olen voimakas ja päättäväinen.

Haavoittuvuus
Vain rohkeat ja hyväsydämiset uskaltavat olla haavoittuvaisia, sillä kaikkien suojavarustusten laskemiseen ja ihmisyyden paljastamiseen tarvitaan rohkeutta. Enkelisi opastavat sinua tiedostamaan puolustusmekanismisi, jotka pitävät sinut erillisenä muista ja Jumalallisesta. Pyydä enkeleitäsi avuksesi sulattaaksesi naamiosi ja murtaaksesi suojamuurisi, jotta todellinen sisimpäsi voisi nousta esiin kuorestaan kuin perhonen kotelostaan. Palkkiosi on vapauden, rakkauden ja sisäisen turvallisuuden tunne. Uskalla siis olla haavoittuvainen ja avoin. Voimalauseesi: Haavoittuvuus on voimavarani.

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aapiskukko jatkaa*:
Alkuperäinen kirjoittaja Aapiskukko:
Heippa, minä myös olisin valmiina :) 34wee lapsellinen nainen:)
Voisin myös tehdä vaihtarin sulle, harjoittelija olen mutta välillä saanut ihan kivaa palautetta. Aikoja en osaa katsoa, mutta jotain eksaktia asiaa/tilannetta koetan selkeytellä korteillani.
:) Se sopii kyllä. Jos tahdot, niin voisit kurkistaa olemattomaan rakkauselämääni.
Onko sinulle jokin tietty juttu josta toivoisit tietoa, katsonko sinulle myös kortein?
 
Hei ystävät,
nyt en voi enää tehdä noita intuitiivisia juttuja, lapset kotiutui ja häiriöitä tulee.. joten keskittymisrauhani on mennyttä. Kortit voin vielä parille nostaa, mutta en pysty millään vastaamaan kaikille sitä haluaville. Joskus toisen kerran sitten taas, eikö niin :)
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Hei ystävät,
nyt en voi enää tehdä noita intuitiivisia juttuja, lapset kotiutui ja häiriöitä tulee.. joten keskittymisrauhani on mennyttä. Kortit voin vielä parille nostaa, mutta en pysty millään vastaamaan kaikille sitä haluaville. Joskus toisen kerran sitten taas, eikö niin :)
tee mulle joskus :wave:
 
Samsung
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsung:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsung:
Mä teen sulle jos sä teet mulle :p
Kuulostaapa mielenkiintoiselta ;)

Onko erityistoiveita vai kerronko mitä mieleen tulee?
Ei ole toiveita, mä olen avoin kaikelle :D
Jos näin sanot.. voitko hiljentyä hetkeksi, kuten toisetkin aiemmin?
Tietenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Samsung:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsung:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsung:
Mä teen sulle jos sä teet mulle :p
Kuulostaapa mielenkiintoiselta ;)

Onko erityistoiveita vai kerronko mitä mieleen tulee?
Ei ole toiveita, mä olen avoin kaikelle :D
Jos näin sanot.. voitko hiljentyä hetkeksi, kuten toisetkin aiemmin?
Tietenkin.
Hyvä, aloitetaan ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Kaipaisin minäkin eräitä vastauksia.. Jos sinulla vain olisi aikaa.
Viestisi kosketti.
Nostan sinulle enkelikortteja, toivon ja uskon että niitten kautta saat johdatusta tilanteessasi.

"Tarkoitus

Enkelit muistuttavat sinua siitä, että kohtaat jokaisen tilanteen tai ihmisen elämässäsi jostakin tietystä syystä.
Tilanteen on ehkä tarkoitus vahvistaa sinua ja tarjota sinulle mahdollisuus päästää irti menneistä tai antaa anteeksi, vapautua pinttyneistä tavoista tai saada hyvä mieli.
Elämäsi tarkoitus on tehdä sitä, mikä tuottaa sinulle iloa, tyydytystä ja täyttymystä. Kun tavoittelet näitä sielun perusominaisuuksia, kuljet kohtalosi polkua. Kun pääset elämänpolullesi, älä anna minkään tai kenenkään estää sinua toteuttamasta elämäntehtävääsi.
Sinua opastetaan pyytämään enkelisi apua löytääksesi jonkin nykyisen elämäntilanteesi merkityksen tai elämäntehtäväsi, jos olet siihen valmis. Yhdistä vahvuutesi ja tahdonvoimasi toisiinsa, ja pidä aikomuksesi vakaana toteuttaaksesi tarkoituksesi. Enkelit ovat tukenasi, ja sinä onnistut.
Voimalauseesi: Olen voimakas ja päättäväinen.

Haavoittuvuus
Vain rohkeat ja hyväsydämiset uskaltavat olla haavoittuvaisia, sillä kaikkien suojavarustusten laskemiseen ja ihmisyyden paljastamiseen tarvitaan rohkeutta. Enkelisi opastavat sinua tiedostamaan puolustusmekanismisi, jotka pitävät sinut erillisenä muista ja Jumalallisesta. Pyydä enkeleitäsi avuksesi sulattaaksesi naamiosi ja murtaaksesi suojamuurisi, jotta todellinen sisimpäsi voisi nousta esiin kuorestaan kuin perhonen kotelostaan. Palkkiosi on vapauden, rakkauden ja sisäisen turvallisuuden tunne. Uskalla siis olla haavoittuvainen ja avoin. Voimalauseesi: Haavoittuvuus on voimavarani.

:hug:
Kiitos, juuri näitä tarvitsin tällä hetkellä. :flower:

 
Rozeanne
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Pyydän alkuun sinulle johdatusta, energiaa elämäntilanteesi selkiytymiseen. Lohdusta ja lämpöä sielullesi, rakkaudella.

Tunnen ahdistuksesi, se on kuin panssari joka estää sinua hengittämästä, olemasta se joka tahdot olla. Mutta ei sinun tarvitse taistella noin kovasti, päästä irti kaikesta, jota nyt niin vahvasti sidot itseesi. Kaikki se murhe ja huoli tulevasta, päästä irti siitä. Älä sure etukäteen, sillä se ei vähennä tuntemaasi kipua tulevassa jos sitä olet kohtaava. Älä murehdi etukäteen asioita, joista et ole varma että ne elämääsi tulevat. Koskaan et voi tietää, mikä sinua seuraavassa hetkessä odottaa. Älä siis pelkää turhaan, ethän?

Pyydän sinulle energiaa, joka lohduttaa ja poistaa pelkoasi. Avaa sydäntäsi, jonka olet sulkenut pelkosi takia.

En voi kertoa sinulle, mihin ratkaisuun sinun tulisi tulla. Sinä itse tiedät vastaukset sydämessäsi, mutta tuo ahdistuksesi ja pelkosi sumentaa sen äänen. Sen takia on tärkeää nyt päästää siitä irti. Ymmärrän turhautumisesi, mutta kukaan ei voi tehdä ratkaisuja puolestasi eikä kertoa sinulle, minne sinun tulee mennä. Kaikki tiet vievät kuitenkin lopulta oikeaan määränpäähän, osa mutkitellen, osa suorempaa reittiä, muistathan :)

Haluan nostaa sinulle enkelikortin viestiksi ja lohdutukseksi

"Usko

Usko on niin voimakas hyve, että se siirtää vuoriakin. Enkelit muistuttavat sinua kuitenkin siitä, ettei sinun kannata uskoa ihmisiin ja tilanteisiin sokeasti. Käytä maalaisjärkeäsi ja erottelukykyäsi äläkä luovuta omaa voimaasi muille. Usko sen sijaan itseesi ja korkeampiin voimiin. Rukoile pyyteettömästi hiljaisesta, viisaasta sisimmästäsi käsin ja tiedä, että toiveesi toteutetaan. Toimi kuin pyytämäsi asia olisi jo muuttunut todeksi. Se on uskoa.
Enkelisi ohjaavat sinua lujittamaan uskoasi Äärettömään.
Voimalauseesi: Uskon, että maailmankaikkeus tukee minua"

Toivon koko sydämestäni, että sait kauttani lohtua ja apua tilanteeseesi. :hug:
Lämmin kiitos Sinulle tästä hetkestä, tunnen sinun olevan lämmin ihminen. Kaltaisiasi tarvittaisiin enemmän. Olet lahja ympärilläsi oleville ihmisille.

Kiitos sanoista. Näit/tunsit tilanteeni hyvin.
Tunsin itsekin oman panssarini, minun oli vaikea hetkittäin jopa hengittää. Sanoisin, että tunsin alkukantaista pelkoakin, pelkoa joka on minulle tullut hyvin tutuksi elämäni vuosina. En edes muista aikaa, jolloin pelko ei ollut jokapäiväinen tunne. Surullista, mutta silti minusta on tullut elämässä jollakin tavalla pärjäävä ihminen.
Mietin asioita liian valmiiksi, enemmän kuin totta. Pelkään, että menetän otteeni, haluan aina pitää lankoja tiukasti käsissäni.

Pyydät minua päästämään irti kaikesta mitä sidon itseeni...noita sanoja minun täytyy miettiä.. en tunnista heti asioita mitä sidon (paitsi lapseni haluan pitää jollakin "tapaa aina lähelläni" ja nyt kun tyttäreni on alkanut haaveilemaan muutosta toiseen kaupunkiin,se aiheuttaa minulla jännitystä! Tämä on varmsti yksi noista asioista), haluaisin antaa elämän viedä minua, haluaisin uskaltaa heittäytyä elämän aalloille! Se olisi vapautta!

Minä tiedän vastauksen sydämessäni, tunnen sen juuri nyt. Hymyilen kuin pieni lapsi, minulla on onnen tunne sydämessäni! Tekee mieli riemuita! Minä tiedän mitä minun on tehtävä, olen tiennyt sen aina, mutta olen valehdellut itselleni, olen halunnut uskoa, että syy on toisissa asioissa. Voi minua hupsua! Minun täytyy rakastaa itseäni, minun täytyy johdattaa tämä pieni sisälläni oleva eksynyt tyttönen rakkauden tilaan. En tarvitse keinotekoista lohdutusta (makean syönti), voin viimeinkin olla se aikuinen jota olen aina halunnut olla, järkevä aikuinen joka luottaa siihen, että elämä kantaa.

KIITOS enkelikortista, sen teksti on minulle tehty. Tulostan sen itselleni ja painan viestin sydämeeni.




 
Aapiskukko vastaa*
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Aapiskukko jatkaa*:
Alkuperäinen kirjoittaja Aapiskukko:
Heippa, minä myös olisin valmiina :) 34wee lapsellinen nainen:)
Voisin myös tehdä vaihtarin sulle, harjoittelija olen mutta välillä saanut ihan kivaa palautetta. Aikoja en osaa katsoa, mutta jotain eksaktia asiaa/tilannetta koetan selkeytellä korteillani.
:) Se sopii kyllä. Jos tahdot, niin voisit kurkistaa olemattomaan rakkauselämääni.
Onko sinulle jokin tietty juttu josta toivoisit tietoa, katsonko sinulle myös kortein?
Kiva :)
Mulle saa katsoa aivan millä keinolla haluat vaikka työasioita, on vähän hankalaa....Mikä tahansa muukin sieltä esiin nousee niin kelpaa kyllä! :)
Ja sinulle "olemattomaan rakkauselämääsi" tulee tässä:
Nostin sinulle KOIRAn kortiksesi, se ei suoraan lupaa suurta rakkautta, mutta uskollista ja lojaalista ystävyyttä, aivan kuten koira normaalielämässäkin omistajalleen tarjoaa.
Sinulle luvataan sosiaalista kanssakäymistä ryhmissä tai ystävien kesken, yksin sinun ei tarvitse olla eikä yksinäisenä! Olet varmasti pidetty ihminen lähipiirissäsi ja sinulla riittää kaveriseuraa jossa on myös ihmisiä, kenelle saatat uskoutua asioistasi.
Tässä vähän vihjataan sellaiseen, että olisiko sisimmät pelkosi ja tunteesi este sille rakkauden saapumiselle elämääsi. Epäilysi ovat turhia, tunteet kannattaisi työstää läpi ja tuoda valoon niin rakkauskin saa luvan saapua :)
Kortti kun lupaa sinulle myös tunne-elämän parantumista!
Osuikos yhtään......?

 

Yhteistyössä