-KylläAlkuperäinen kirjoittaja Gallup:- Ostaa huonekaluja ilman erityistä säästämistä
- Käydä viikottain ravintolassa/teatterissa/shoppailemassa kaupungilla?
- Ylläpitää kahta autoa?
1. riippuu huonekaluista, suurin osa mööpeleistämme on aika kalliitaAlkuperäinen kirjoittaja Gallup:- Ostaa huonekaluja ilman erityistä säästämistä
- Ylläpitää kahta autoa?
On.Alkuperäinen kirjoittaja Gallup:- Ostaa huonekaluja ilman erityistä säästämistä
- Ylläpitää kahta autoa?
Oikeestikko luulet?? Meillä kaks vakkarityöpaikan omaavaa ja mikään noista ei onnistu.Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Tottakai kaikki 3 onnistuvat, niinkuin varmaan suurimmalta osalta.
Eiköhän se niin pirusti kustanna kaikkineen, että jos ihmiset oikeesti miettis niitä kiinteitä kuluja, niin miettisivät toiseenkin kertaan.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Paljonko muuten auton ylläpito maksaa? Siis kuukaudessa? Meillä kun ei ole koskaan ollut yhtäkään autoa, niin mulla ei ole aavistustakaan summasta. Uskoisin sen kuitenkin olevan paljon.
Tarkoitin suurimmalta osaa kansaa. Luulen että osa lapsiperheistä on jostain syystä ahdingossa, ehkä olette matalapalkka-alalla? Keskipalkka taitaa olla sen 2900 eur kuussa ja jos kaksi tienaa, niin kyllä luulisi olevan varaa kaikkeen kolmeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeestikko luulet?? Meillä kaks vakkarityöpaikan omaavaa ja mikään noista ei onnistu.Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Tottakai kaikki 3 onnistuvat, niinkuin varmaan suurimmalta osalta.
Tavallisen pulliaisen keskipalkka on kaukana tuosta!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tarkoitin suurimmalta osaa kansaa. Luulen että osa lapsiperheistä on jostain syystä ahdingossa, ehkä olette matalapalkka-alalla? Keskipalkka taitaa olla sen 2900 eur kuussa ja jos kaksi tienaa, niin kyllä luulisi olevan varaa kaikkeen kolmeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeestikko luulet?? Meillä kaks vakkarityöpaikan omaavaa ja mikään noista ei onnistu.Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Tottakai kaikki 3 onnistuvat, niinkuin varmaan suurimmalta osalta.
ja meillä minä tienaanAlkuperäinen kirjoittaja ai niinku riippuu :että millä ostaa
jos visaa saa vinguttaa niin joo ja riippuu toki hinnasta jos haluan 600e maksavan uudne sohvan niin kyllä siihen on rahaa säästämättäkin
ravintolassakin on varaa syödä millonvain
ja 2 autoa on ja niistä lainat
Ei olis.Alkuperäinen kirjoittaja Gallup:- Ostaa huonekaluja ilman erityistä säästämistä
- Ylläpitää kahta autoa?