Olisiko tämä sopiva asu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MariaS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä ihan hyvä asu. Tosta ei vaan oikein selviä, mikä se sun fetissi on.

Niih, eipä mulla taida erityisemmin sellaista ollakkaan.
:saint:
Mutta kun kerran pyydettiin niin toki mä menen. Tai sitten en. Voi pahus mie hermoilen tätä pukeutumista.

Kenes kanssa oot menossa? Miehes?
(ei liity tähän mitenkään, mut utelias kun olen :whistle: )
Mun mielestä kyseessä oleviin bileisiin ihan OK vaatetus noi kuvasa olevat olisi, mut mä ehkä itse laittaisin jotain vähän toisenlaista.. ootas, mä katson jos google auttais!

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mun mielestä kyseessä oleviin bileisiin ihan OK vaatetus noi kuvasa olevat olisi, mut mä ehkä itse laittaisin jotain vähän toisenlaista.. ootas, mä katson jos google auttais!

Yhen miehen vaan..

:whistle: ;)

Mullakin on mielessä jotain muutakin mitä haluisin laittaa, mutta en mä sellasia mistää löydä. Höh.

Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:

Yhen miehen vaan..

:whistle: ;)

Mullakin on mielessä jotain muutakin mitä haluisin laittaa, mutta en mä sellasia mistää löydä. Höh.

MIKÄ TOI FETIS... on?Joko tähän vastattiin??? muakin kinnostais...

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
no toi hame oli ainakin ihan tökeen upee! saadapa itsellekin semmoinen.. yläosa ei muhun iskenyt,mutta eiköhän ne yhteen sovi. mimmoset popot... :p

Jotkut kivat uudet haluisin, mutta nyt ei rahat riitä.. Joten tälläiset laitan....
http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=GOT202%2FB%2FPU

Tässä teille tietämättömille vähän infoa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fetish

Eli siis niinkuin oikeesti mähän voisin pukeutua sinne miten itse tykkään. Mutta kyllähän nuissa paikoissa silti on joku..ööh..en nyt sanoisi pukeutumiskoodi, mutta kuitenkin.. Vaikeeta! :o

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
sun pitää nyt keksiä joku fetissi jonka ympärille rakennat asun, vaikapa kumpparit :D

:D Voisi mun seuralainen vähän ihmetellä. Mutta jos kerran kysessä on fetissi-bileet, niin hän on ottanut sen riskin että miulla on jokin Toooosi outo tai epäseksikäs fetissi.

:saint:

tylsät!!!!! jokaisella on tuota samantyylistä punamustaa mihihame ja korsetti -yhdistelmää AINA päällä, kun on kyse jostain fetissi pippaloista, keksi jotain persoonallisempaa. Eikö kukaan muka keksi mitään omaa ja tyylikästä?

Eli siis niinkuin oikeesti mähän voisin pukeutua sinne miten itse tykkään. Mutta kyllähän nuissa paikoissa silti on joku..ööh..en nyt sanoisi pukeutumiskoodi, mutta kuitenkin.. Vaikeeta! :o

Joo siis juttuhan on se, että pitäisi pukeutua oman fetissin mukaisesti, eli periaatteessa vaikka avaruuspukuun jos se sattuisi kiihottamaan :whistle:
Mut totta kai tollaset perus-seksikkäät pvc/mahka/latex-vaatteet sopii kuvaan!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
tylsät!!!!! jokaisella on tuota samantyylistä punamustaa mihihame ja korsetti -yhdistelmää AINA päällä, kun on kyse jostain fetissi pippaloista, keksi jotain persoonallisempaa. Eikö kukaan muka keksi mitään omaa ja tyylikästä?

Niin noh, tuon tyylikkyydestä en tiedä, mutta ihan omaa tyyliä kyllä. Pukeudun melko roisisti usein kun johonkin menen..

Joo siis juttuhan on se, että pitäisi pukeutua oman fetissin mukaisesti, eli periaatteessa vaikka avaruuspukuun jos se sattuisi kiihottamaan :whistle:
Mut totta kai tollaset perus-seksikkäät pvc/mahka/latex-vaatteet sopii kuvaan!! :)

Siis mähän yllättäisin tän miehen todella jos menisin jossain avaruuspuvussa! Jos se sattuisi mua kiihottamaan.. :D

Ja nyt tuli mieleen..Itselläni ei mitää erityisempää fetishiä ole, mutta tämä mies käsittäkseni tykkää muovista? Mitä se ikinä pitääkään sisällään, minä en tiedä. :saint:

Jos ei sulla ole mitään erityistä fetishiä, niin pukeudu sitten sellaseen pukuun, joka on mielestäsi seksikäs ja jossa tunnet olosi seksikkääksi - jos se on toi asu, josta laitoit kuvan, niin sen kun vaan :)

Mie pukisin päälleni mustan, varatalonmyötäisen halterneck mekon ja kiiltonahkasaappaat, käsilaukunkin ottaisin, kirjekuorimallisen ja kiiltonahkaa.. Niissä olis mukava olla.