Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja hei:voi jösses.. karseita. miks ihminen laittais tollaisia päällensä kun voi pukeutua asiallisestikin.
peesi
No mikä Siiristä olisi parempi asu? Mä olen avoin kaikille ehdotuksille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja hei:voi jösses.. karseita. miks ihminen laittais tollaisia päällensä kun voi pukeutua asiallisestikin.
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä ihan hyvä asu. Tosta ei vaan oikein selviä, mikä se sun fetissi on.
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:mikä on fetich klubi? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Kenes kanssa oot menossa? Miehes?
(ei liity tähän mitenkään, mut utelias kun olen)
Mun mielestä kyseessä oleviin bileisiin ihan OK vaatetus noi kuvasa olevat olisi, mut mä ehkä itse laittaisin jotain vähän toisenlaista.. ootas, mä katson jos google auttais!
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Kenes kanssa oot menossa? Miehes?
(ei liity tähän mitenkään, mut utelias kun olen)
Mun mielestä kyseessä oleviin bileisiin ihan OK vaatetus noi kuvasa olevat olisi, mut mä ehkä itse laittaisin jotain vähän toisenlaista.. ootas, mä katson jos google auttais!
Yhen miehen vaan..
![]()
![]()
Mullakin on mielessä jotain muutakin mitä haluisin laittaa, mutta en mä sellasia mistää löydä. Höh.
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:no toi hame oli ainakin ihan tökeen upee! saadapa itsellekin semmoinen.. yläosa ei muhun iskenyt,mutta eiköhän ne yhteen sovi. mimmoset popot...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Tässä teille tietämättömille vähän infoa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fetish
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:sun pitää nyt keksiä joku fetissi jonka ympärille rakennat asun, vaikapa kumpparit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Aivan mahtava asu![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Tässä teille tietämättömille vähän infoa:
Eli siis niinkuin oikeesti mähän voisin pukeutua sinne miten itse tykkään. Mutta kyllähän nuissa paikoissa silti on joku..ööh..en nyt sanoisi pukeutumiskoodi, mutta kuitenkin.. Vaikeeta!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:tylsät!!!!! jokaisella on tuota samantyylistä punamustaa mihihame ja korsetti -yhdistelmää AINA päällä, kun on kyse jostain fetissi pippaloista, keksi jotain persoonallisempaa. Eikö kukaan muka keksi mitään omaa ja tyylikästä?
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Tässä teille tietämättömille vähän infoa:
Eli siis niinkuin oikeesti mähän voisin pukeutua sinne miten itse tykkään. Mutta kyllähän nuissa paikoissa silti on joku..ööh..en nyt sanoisi pukeutumiskoodi, mutta kuitenkin.. Vaikeeta!![]()
Joo siis juttuhan on se, että pitäisi pukeutua oman fetissin mukaisesti, eli periaatteessa vaikka avaruuspukuun jos se sattuisi kiihottamaan![]()
Mut totta kai tollaset perus-seksikkäät pvc/mahka/latex-vaatteet sopii kuvaan!!![]()