Olisiko tämä oudosti sanottu miesystävältä?

• Viestiketjun aloittaja humppelissa
  • Ensimmäinen viesti
häh, kyllä mäkin saattaisin vaikka sanoa noin, mutta mun järjenjuoksu ja huumori on välillä mitä on. ja en todellakaan ole mikään pedofiili ja ihan varmasti kuka vaan lapsensa uskaltaa jättää mun seuraan :D

aattelitko vaikka kysästä mieheltä että miten se sen tarkotti? joskus lauseet tulee huonosti suusta ulos, vaikka ajatus olisi romanttinen ja kohteliaisuus.. tyyliin "Ei noi sun kädet oo isot tossa kuvassa, mitään sun päähäs verrattuna!"

• Tykkää
Reactions: niukinnaukin
"nii"
niin eihän tosta oo varma miten se kannattaa tulkita..olisit kysyny siltä et mitä tarkotat. Oletko ollu söpö lapsi.. jos se siitä tulee et tuli sellane olo.. :) ihan normia mun mielestä kenen vain suusta.. joskus niitä sammakoita tulee jokaisen suusta.

itse oon tottunu omalta mieheltä kuulemaan noita sammakoita etten jaksa enää välittää mitä sielt suusta tulee :D

ÖÄ*
Jos näyttäisit lapsuudenkuvia miesystävällesi ja hän sanoisi, että tulee pedofiilinen olo, kun niitä katsoo?!
Eka kertaa joku sanoo nuin mun kuvista. :O
On hankala selittää, mitä ajan takaa, mutta yritetään. Mä kuvittelisin, ettei kommentti ollut yhtään niin pahaksi tarkoitettu, kuin mille se kuulosti. Mutta mies on ehkä katsonut kuvaa, sitten ajatellut tarkemmin sitä, että sinä olet niissä. Siis sinähän olet tavallaan yhä se sama ihminen kuin niissä kuvissa. Vaikka ihminen muuttuu matkallaan lapsuudesta aikuisuuteen, perusosat säilyvät samoina.

Ei tätä taida tajuta kukaan, enkä keksi parempaa selitystä.

Ja tärkeintähän on, miten mies asiaan itse suhtautui. Kokiko ahdistusta, ottiko huumorilla, saiko jotain kiksejä. Ilman tuota tietoa on tosi paha yrittää edes arvailla.

"..."
häh, kyllä mäkin saattaisin vaikka sanoa noin, mutta mun järjenjuoksu ja huumori on välillä mitä on. ja en todellakaan ole mikään pedofiili ja ihan varmasti kuka vaan lapsensa uskaltaa jättää mun seuraan :D

aattelitko vaikka kysästä mieheltä että miten se sen tarkotti? joskus lauseet tulee huonosti suusta ulos, vaikka ajatus olisi romanttinen ja kohteliaisuus.. tyyliin "Ei noi sun kädet oo isot tossa kuvassa, mitään sun päähäs verrattuna!"
No tuollaiset pedofiilikommentit nyt on aivan ulkona mustastakin huumorista. Ei kukaan mainitse itsestään tuollaista edes huumorilla, ellei sitten tosiaan ole joskus tapana ajatella tollasta.

ap-
Alkuperäinen kirjoittaja ÖÄ*;27098864:
On hankala selittää, mitä ajan takaa, mutta yritetään. Mä kuvittelisin, ettei kommentti ollut yhtään niin pahaksi tarkoitettu, kuin mille se kuulosti. Mutta mies on ehkä katsonut kuvaa, sitten ajatellut tarkemmin sitä, että sinä olet niissä. Siis sinähän olet tavallaan yhä se sama ihminen kuin niissä kuvissa. Vaikka ihminen muuttuu matkallaan lapsuudesta aikuisuuteen, perusosat säilyvät samoina.

Ja tärkeintähän on, miten mies asiaan itse suhtautui. Kokiko ahdistusta, ottiko huumorilla, saiko jotain kiksejä. Ilman tuota tietoa on tosi paha yrittää edes arvailla.
Tajusin ja itse asiassa näin se varmaan just on!

[QUOTE="...";27098870]No tuollaiset pedofiilikommentit nyt on aivan ulkona mustastakin huumorista. Ei kukaan mainitse itsestään tuollaista edes huumorilla, ellei sitten tosiaan ole joskus tapana ajatella tollasta.[/QUOTE]

no enemmän tarkotin tässä tapauksessa vaan huonosti muotoiltua ajatusta, sammakkoa.

noin yleisesti noita tilanteita syntyy myös eri ihmisten huumorintajujen kohdatessa.

olen samaa mieltä siitä, että pedofilia (ja esim. vammaisuus ja juutalaisvainot) eivät kuulu enää mustan huumorin piikkiin, jotkut asiat ovat liian kipeitä vitsailtaviksi. sen sijaan voin nauraa monelle asialle joita joku muu pitää ehdottomana tabuna. kannattaa muistaa että se miten sinä asiat koet, saattaa mennä päinvastoin jollain toisella. tuskin tässä nyt oli kyse siitä että ap:n miesystävä on pedofiili.

Alkuperäinen kirjoittaja ÖÄ*;27098864:

näin :)

Yhteistyössä