olisiko tämä hyvä mekko yo-juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu materiaalista. Jos on trikoota niin ei mielellään...mutta ihananvärinen ja -kuvioinen tuo on. :)

Silkkiä jos on niin yhdistettynä korkkareihin ja juhlavaan kampaukseen varmaan toimii. Tuo sentäs on pitkä eikä mikään puoli pyllyä paljastava minihamonen. Olen ehkä vähän vanhanaikainen mutta juhlavampi saisi olla. Miksi ihmiset eivät halua olla kauniita ja arvokkaita silloin kun siihen on ihan luvan kanssa mahdollisuus?

Vähän riippuu juhlan luonteesta... mutta mun lusimiin puoleensataan yo-juhlaan yleensä ottaen kyllä tuo sopisi. Edellyttäen että kroppa ja ikä on kantajalla kohdillaan; jos itse tässä viidenkympin iässä tuon vetäisin päälleni niin enpä mä niineni juhliin lähtisi, ainakin joku hartiahuivi pitäisi olla vanhojen käsivarsien peitoksi.

[QUOTE="elllu";29864900]mitäs sanotte sitten tästä

[/QUOTE]

Täst en oikein pidä, en laittaisi mustaa (keväiseen) yo-juhlaan, paitsi ehkä jos juhlat on gaalailta joskus pikkujoulun tienoilla (syksyn ylioppilas).

no kertokaas tai näyttäkääs minkälaisen mekon itse laittaisitte? en itse tiedä yhtään mitä laittaisin. en ole vuosiin ollut yo-juhlissa, en muista miten siellä ihmiset on pukeutunut.

no kertokaas tai näyttäkääs minkälaisen mekon itse laittaisitte? en itse tiedä yhtään mitä laittaisin. en ole vuosiin ollut yo-juhlissa, en muista miten siellä ihmiset on pukeutunut.

Riippuu ihan siitä millaiset juhlat on kyseessä. Ne ylioppilasjuhlat (ehkä 10-20 kpl) on olleet yleensä aika rentoja juhlia joihin on voinut mennä ihan kesämekossa. Ei ole ollut mitään erityisempää protokollaa. Ilmeisesti palstalaiset käy vaan tosi hienoissa ylppäreissä. :D Mutta mieti vähän sen isäntäväen mukaan, jos on rentoa porukkaa niin tuo mekko on ihan ok. Tosin hiukan avonainen, itse lisäisin vaikkapa huivin yläossaan.

[QUOTE="Lissu";29865009]Riippuu ihan siitä millaiset juhlat on kyseessä. Ne ylioppilasjuhlat (ehkä 10-20 kpl) on olleet yleensä aika rentoja juhlia joihin on voinut mennä ihan kesämekossa. Ei ole ollut mitään erityisempää protokollaa. Ilmeisesti palstalaiset käy vaan tosi hienoissa ylppäreissä. :D Mutta mieti vähän sen isäntäväen mukaan, jos on rentoa porukkaa niin tuo mekko on ihan ok. Tosin hiukan avonainen, itse lisäisin vaikkapa huivin yläossaan.[/QUOTE]

Siis ne ylioppilasjuhlat missä olen itse ollut.