Ainakin minä tulisin asiakkaaksi. Mutta sopivia työntekijöitä voi Suomessa olla vaikea löytää, tuohon kun tarvitaan sopiva yhdistelmä nuorta ikää, aitoa palveluhenkisyyttä, esiintymistaitoa ja ulkonäköä. Töitä ei siis tehdä farkuissa eivätkä tatuoinnit saa olla pilaamassa maid-asua.Yksinäinen hikikomero voisi tuntea olonsa vähemmän yksinäiseksi ainakin hetken aikaa.
Kiitos mutta juon Juhlamokat mieluummin kotonaJos Suomeen aito Maid-cafe tulee, lupaan tarjota päiväkahvit, @Echo
No Suomessa on onneksi lakeja ettei hakijan ikä, sukupuoli, ulkonäkö ym saa vaikuttaa palkkaukseen. Ja oletko sä koskaan nähnyt noita tsainoja tosielämässä, mun aamubussissa näkyy, ihan yhtä läskejä ym kuin kotimaiset naiset.Jos Suomeen aito Maid-cafe tulee, lupaan tarjota päiväkahvit, @Echo
Juu ja tuon tarjoilijatytön naama näyttää länsimaisittain arvioituna 15-vuotiaan naamalta.No Suomessa on onneksi lakeja ettei hakijan ikä, sukupuoli, ulkonäkö ym saa vaikuttaa palkkaukseen. Ja oletko sä koskaan nähnyt noita tsainoja tosielämässä, mun aamubussissa näkyy, ihan yhtä läskejä ym kuin kotimaiset naiset.
Kyllä hän on viehättävän näköinen. Ikää en tiedä, mutta nimi ei voi olla kiinalainen, koska Japanissa ollaan. Noissa kahviloissa on usein opiskelijoita osa-aikatöissä, ja he ovat siis opiskelijan ikäisiä. Saman ikäiset suomalaiset ovat ikävä kyllä usein jo elämän murjomia.... Kyseessä on varmaankin "Leino-ilmiö":Juu ja tuon tarjoilijatytön naama näyttää länsimaisittain arvioituna 15-vuotiaan naamalta.
Joo kohta m1es tulee kertomaan että tää Sui-Hing on 78-vee, mutta täytyy taas miljoonannen kerran ihmetellä, miksi teinikasvot viehättävät joitakin länsimaisia lähmä-ukkoja.
Teinikasvoissa paistaa elämänilo, eikä katkeruus, kuten vanhempien Suomi-naisten kasvoilla.Juu ja tuon tarjoilijatytön naama näyttää länsimaisittain arvioituna 15-vuotiaan naamalta.
Joo kohta m1es tulee kertomaan että tää Sui-Hing on 78-vee, mutta täytyy taas miljoonannen kerran ihmetellä, miksi teinikasvot viehättävät joitakin länsimaisia lähmä-ukkoja.
Ei tietenkään. Siksi meillä onkin runsaasti miehiä naisten puolen siivoojina uimahalleissa ja rintaliivejä myymässä. Tai töissä tasa-arvovaltuutetun toimistossa....No Suomessa on onneksi lakeja ettei hakijan ikä, sukupuoli, ulkonäkö ym saa vaikuttaa palkkaukseen.
koko | rinta cm | vyötärö cm | lantio cm |
---|---|---|---|
3 | 74 | 55 | 85 |
5 | 77 | 58 | 87 |
7 | 80 | 61 | 89 |
Toki heitä näen ja olen heidän kanssaan tekemisissä, mutta en liikukaan ongelma-alueen (rajana kehä III) aamubusseilla.Ja oletko sä koskaan nähnyt noita tsainoja tosielämässä, mun aamubussissa näkyy, ihan yhtä läskejä ym kuin kotimaiset naiset.
mikä runo toi on??? kuka ajattelee tolleen suomalaisista?Kyllä hän on viehättävän näköinen. Ikää en tiedä, mutta nimi ei voi olla kiinalainen, koska Japanissa ollaan. Noissa kahviloissa on usein opiskelijoita osa-aikatöissä, ja he ovat siis opiskelijan ikäisiä. Saman ikäiset suomalaiset ovat ikävä kyllä usein jo elämän murjomia.... Kyseessä on varmaankin "Leino-ilmiö":
Muualla tulta säihkyy harmaahapset,
vanhoissa hehkuu hengen aurinko.
Meill' akkoina jo syntyy sylilapset
ja nuori nainen on hautaan valmis jo.
Facebook-sivuilla toivotetaan perinteiseen Maid-cafe-tyyliin: "We're always waiting for Masters & Princesses!" Sinäkin siis pääset sisälle kunhan ainakin tunnet itsesi prinsessaksi. Minulle tuo master-titteli sopii ja niin asiakasta puhutellaankin.
Facebook-sivuilla lisää kadehdittavaa:
Maid Cafe maidreamin
Eino Leinomikä runo toi on??? kuka ajattelee tolleen suomalaisista?
Täh? Suomalaiset opiskelijaneitoset elämän murjomia?Kyllä hän on viehättävän näköinen. Ikää en tiedä, mutta nimi ei voi olla kiinalainen, koska Japanissa ollaan. Noissa kahviloissa on usein opiskelijoita osa-aikatöissä, ja he ovat siis opiskelijan ikäisiä. Saman ikäiset suomalaiset ovat ikävä kyllä usein jo elämän murjomia.... Kyseessä on varmaankin "Leino-ilmiö":
Muualla tulta säihkyy harmaahapset,
vanhoissa hehkuu hengen aurinko.
Meill' akkoina jo syntyy sylilapset
ja nuori nainen on hautaan valmis jo. 8
Facebook-sivuilla toivotetaan perinteiseen Maid-cafe-tyyliin: "We're always waiting for Masters & Princesses!" Sinäkin siis pääset sisälle kunhan ainakin tunnet itsesi prinsessaksi. Minulle tuo master-titteli sopii ja niin asiakasta puhutellaankin.
Facebook-sivuilla lisää kadehdittavaa:
Maid Cafe maidreamin
No just sitä.Ja mitä v-ttua aikuinen, perheellinen mies häärii opiskelija-ikäisten kans?
Sulla on riippuvuus ja asperger, tuo ei ole tervettä.
Tämä ketju käsittelee japanilaistyyppisiä kahviloita. Onko tosiaan niin, ettei aikuinen mies saa asioida kahvilassa, jossa tarjoilevat opiskelija-ikäiset? Päteekö tuo myös suomalaistyyppisiin kahviloihin kesällä? Onko ystävällinen asiakaspalvelu noin yleisemminkin "aivottomasti hymyilyä"?Täh? Suomalaiset opiskelijaneitoset elämän murjomia?
Kun eivät ole koulutettu aivottomasti hymyilemään?
Ja mitä v-ttua aikuinen, perheellinen mies häärii opiskelija-ikäisten kans?
Sulla on riippuvuus ja asperger, tuo ei ole tervettä.
koska oisit kade noille upeille neidoilleKiitos mutta juon Juhlamokat mieluummin kotona
Jos japaninmatkalla pelottaa viedä mies Maid cafe-kahveille, voi tietenkin lähettää hänet miehiä aina kiinnostavaan autotapahtumaan, jos sellainen sattuu kaupungissa sillä hetkellä pyörimään. Siellä voi tutustua esittelijäuutuuksiin...koska oisit kade noille upeille neidoille
miestäs,et uskaltais ikuna viedä tuonne
Tuo jalkahoitokahvila olisi varmaankin ihan toteuttamiskelpoinen idea. Mutta miten saadaan energiajuomaa litkivät mopoautoilijat innostumaan liikeideasta ja @Echo asiakkaaksi?Hiukka outo minustakin tuo opiskelijakommentti.
Ainakaan mun opiskelevat lapset eivät ole mitenkään elämänmurjomia.
Päinvastoin.
Ja kummallekin heltiäisi duuni pelkän ulkonäön perusteella mut toinen työskentelee osa-aikaisesti sisustusliikkeessä jossa asiakaskunta pääsääntöisesti naispuolista ja toinen taas siirtyy justkoht työharjoitteluun nuorten päihdepolille...
M1ehen kommentista melkis päättelisin että sen lapset ovat miespuolisia. Ja jos jatkumona alan pohtimaan mikä ois suomalaisille aikuisille tai vanhemmille naisille kiva kahvittelupaikka niin...
Se voisi olla kahvila jossa kahvitellessaan saa nuoriltamiehiltä jalkahierontaa. Siinä voi sit ystävien kanssa keskustella sisustustrendeistä ja tulevan kesän puutarhan istutuksista ku lattialla polvillaan on useampi nuorimies hymy kasvoillaan voimakkain sormin pehmittämässä kovettuneita kantapäitä.
(joita mulla ei muuten ole, hoidan etenemisvälineeni joka ilta)