Olisiko Suomessa riittävästi kysyntää?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Yksinäinen hikikomero voisi tuntea olonsa vähemmän yksinäiseksi ainakin hetken aikaa.
Ainakin minä tulisin asiakkaaksi. Mutta sopivia työntekijöitä voi Suomessa olla vaikea löytää, tuohon kun tarvitaan sopiva yhdistelmä nuorta ikää, aitoa palveluhenkisyyttä, esiintymistaitoa ja ulkonäköä. Töitä ei siis tehdä farkuissa eivätkä tatuoinnit saa olla pilaamassa maid-asua.
Japanissa Maid-cafe-paikkoja on ollut jo pitkään ja ne ovat turistienkin suosiossa, kiva elämys. ;)

Tässä esiintyy Band-Maid uransa alkutaipaleella. Idea esiintymisasuista syntyi yhden jäsenen (Miku, punainen kukka hiuksissa) työskennellessä Maid-cafessa. Nykyisin konsertoivat ympäri maailmaa.

No Suomessa on onneksi lakeja ettei hakijan ikä, sukupuoli, ulkonäkö ym saa vaikuttaa palkkaukseen. Ja oletko sä koskaan nähnyt noita tsainoja tosielämässä, mun aamubussissa näkyy, ihan yhtä läskejä ym kuin kotimaiset naiset.
Juu ja tuon tarjoilijatytön naama näyttää länsimaisittain arvioituna 15-vuotiaan naamalta.

Joo kohta m1es tulee kertomaan että tää Sui-Hing on 78-vee, mutta täytyy taas miljoonannen kerran ihmetellä, miksi teinikasvot viehättävät joitakin länsimaisia lähmä-ukkoja.

Juu ja tuon tarjoilijatytön naama näyttää länsimaisittain arvioituna 15-vuotiaan naamalta.

Joo kohta m1es tulee kertomaan että tää Sui-Hing on 78-vee, mutta täytyy taas miljoonannen kerran ihmetellä, miksi teinikasvot viehättävät joitakin länsimaisia lähmä-ukkoja.
Kyllä hän on viehättävän näköinen. Ikää en tiedä, mutta nimi ei voi olla kiinalainen, koska Japanissa ollaan. Noissa kahviloissa on usein opiskelijoita osa-aikatöissä, ja he ovat siis opiskelijan ikäisiä. Saman ikäiset suomalaiset ovat ikävä kyllä usein jo elämän murjomia.... Kyseessä on varmaankin "Leino-ilmiö":
Muualla tulta säihkyy harmaahapset,
vanhoissa hehkuu hengen aurinko.
Meill' akkoina jo syntyy sylilapset
ja nuori nainen on hautaan valmis jo.

Facebook-sivuilla toivotetaan perinteiseen Maid-cafe-tyyliin: "We're always waiting for Masters & Princesses!" Sinäkin siis pääset sisälle kunhan ainakin tunnet itsesi prinsessaksi. Minulle tuo master-titteli sopii ja niin asiakasta puhutellaankin.
Facebook-sivuilla lisää kadehdittavaa:

Maid Cafe maidreamin

Viimeksi muokattu:
vierailija

Teinikasvoissa paistaa elämänilo, eikä katkeruus, kuten vanhempien Suomi-naisten kasvoilla.

No Suomessa on onneksi lakeja ettei hakijan ikä, sukupuoli, ulkonäkö ym saa vaikuttaa palkkaukseen.
Ei tietenkään. Siksi meillä onkin runsaasti miehiä naisten puolen siivoojina uimahalleissa ja rintaliivejä myymässä. Tai töissä tasa-arvovaltuutetun toimistossa.... :sneaky:

Asiat kyllä järjestyvät jos halutaan. Firman perustaja voi esim. tilata Japanista noita maid-uniformuja japanilaisessa koossa 5 tai 7 (kolmoseen ei mahtune monikaan suomalainen nainen tai mies). Työhönottohaastattelussa sovitellaan, sopiiko työasu. Oletuspituus naisten vaatteissa on Japanissa 158 cm.

kokorinta cmvyötärö cmlantio cm
3
74​
55​
85​
5
77​
58​
87​
7
80​
61​
89​

Ja oletko sä koskaan nähnyt noita tsainoja tosielämässä, mun aamubussissa näkyy, ihan yhtä läskejä ym kuin kotimaiset naiset.
Toki heitä näen ja olen heidän kanssaan tekemisissä, mutta en liikukaan ongelma-alueen (rajana kehä III) aamubusseilla.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Kyllä hän on viehättävän näköinen. Ikää en tiedä, mutta nimi ei voi olla kiinalainen, koska Japanissa ollaan. Noissa kahviloissa on usein opiskelijoita osa-aikatöissä, ja he ovat siis opiskelijan ikäisiä. Saman ikäiset suomalaiset ovat ikävä kyllä usein jo elämän murjomia.... Kyseessä on varmaankin "Leino-ilmiö":
ja nuori nainen on hautaan valmis jo.

Facebook-sivuilla toivotetaan perinteiseen Maid-cafe-tyyliin: "We're always waiting for Masters & Princesses!" Sinäkin siis pääset sisälle kunhan ainakin tunnet itsesi prinsessaksi. Minulle tuo master-titteli sopii ja niin asiakasta puhutellaankin.

Maid Cafe maidreamin
mikä runo toi on??? kuka ajattelee tolleen suomalaisista? 😂

ja nuori nainen on hautaan valmis jo. 8

Maid Cafe maidreamin
Täh? Suomalaiset opiskelijaneitoset elämän murjomia?
Kun eivät ole koulutettu aivottomasti hymyilemään?

Ja mitä v-ttua aikuinen, perheellinen mies häärii opiskelija-ikäisten kans?
Sulla on riippuvuus ja asperger, tuo ei ole tervettä.

Täh? Suomalaiset opiskelijaneitoset elämän murjomia?
Kun eivät ole koulutettu aivottomasti hymyilemään?

Ja mitä v-ttua aikuinen, perheellinen mies häärii opiskelija-ikäisten kans?
Sulla on riippuvuus ja asperger, tuo ei ole tervettä.
Tämä ketju käsittelee japanilaistyyppisiä kahviloita. Onko tosiaan niin, ettei aikuinen mies saa asioida kahvilassa, jossa tarjoilevat opiskelija-ikäiset? Päteekö tuo myös suomalaistyyppisiin kahviloihin kesällä? Onko ystävällinen asiakaspalvelu noin yleisemminkin "aivottomasti hymyilyä"?

Onneksi kuitenkin muutkin kulttuurit kuin amerikkalainen pikaruoka leviävät. Voit vierailla jo useammassa Euroopan kaupungissakin Maid Cafessa. Tässä esimerkkinä Lontoon ensimmäinen, Usagi Maid.

Mistä tietää, ettei kuva olekaan Japanista? Siitä, että oikeanpuoleisimmalla tytöllä on tatuointeja.

Hiukka outo minustakin tuo opiskelijakommentti.

Ainakaan mun opiskelevat lapset eivät ole mitenkään elämänmurjomia.

Päinvastoin.

Ja kummallekin heltiäisi duuni pelkän ulkonäön perusteella mut toinen työskentelee osa-aikaisesti sisustusliikkeessä jossa asiakaskunta pääsääntöisesti naispuolista ja toinen taas siirtyy justkoht työharjoitteluun nuorten päihdepolille...

M1ehen kommentista melkis päättelisin että sen lapset ovat miespuolisia. Ja jos jatkumona alan pohtimaan mikä ois suomalaisille aikuisille tai vanhemmille naisille kiva kahvittelupaikka niin...

Se voisi olla kahvila jossa kahvitellessaan saa nuoriltamiehiltä jalkahierontaa. :p Siinä voi sit ystävien kanssa keskustella sisustustrendeistä ja tulevan kesän puutarhan istutuksista ku lattialla polvillaan on useampi nuorimies hymy kasvoillaan voimakkain sormin pehmittämässä kovettuneita kantapäitä.

(joita mulla ei muuten ole, hoidan etenemisvälineeni joka ilta)

Hiukka outo minustakin tuo opiskelijakommentti.

Ainakaan mun opiskelevat lapset eivät ole mitenkään elämänmurjomia.

Päinvastoin.

Ja kummallekin heltiäisi duuni pelkän ulkonäön perusteella mut toinen työskentelee osa-aikaisesti sisustusliikkeessä jossa asiakaskunta pääsääntöisesti naispuolista ja toinen taas siirtyy justkoht työharjoitteluun nuorten päihdepolille...

M1ehen kommentista melkis päättelisin että sen lapset ovat miespuolisia. Ja jos jatkumona alan pohtimaan mikä ois suomalaisille aikuisille tai vanhemmille naisille kiva kahvittelupaikka niin...

Se voisi olla kahvila jossa kahvitellessaan saa nuoriltamiehiltä jalkahierontaa. Siinä voi sit ystävien kanssa keskustella sisustustrendeistä ja tulevan kesän puutarhan istutuksista ku lattialla polvillaan on useampi nuorimies hymy kasvoillaan voimakkain sormin pehmittämässä kovettuneita kantapäitä.

(joita mulla ei muuten ole, hoidan etenemisvälineeni joka ilta)
Tuo jalkahoitokahvila olisi varmaankin ihan toteuttamiskelpoinen idea. Mutta miten saadaan energiajuomaa litkivät mopoautoilijat innostumaan liikeideasta ja @Echo asiakkaaksi?

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä